بانک ملی ایران

کاربرد اصلی تابلو های راهنما، مشخص کردن بخش ها و واحد های مختلف و جلوگیری از سردرگمی ارباب رجوع می باشد. نمونه تابلو راهنما آویز که مشاهده می فرمایید، در شعبه سعادت آباد بانک ملی طراحی، ساخته و نصب گردیده است.

در پروژه تابلو های راهنمای واحد و تابلوی راهنمای طبقات بانک ملی، واحد طراحی تابلوسازی رنگین رسانه بعد از بررسی شرایط و مدل های مختلف و همینطور هویت بصری آن مجموعه، خروجی نهایی را آماده کرده و به نحو احسن نصب گردیده اند.

تابلو های راهنمای طبقات را می توان با متریال و جنس های مختلفی ساخت که از جمله پر استفاده ترین آن پلکسی گلاس می باشد.
نمونه دیگر از متریالی که می توان استفاده کرد، مولتی استایل ها می باشند که در رنگ های مختلف مانند نقره ای و طلایی و همینطور مدل های خش دار و آینه ای و مات موجود می باشند. این متریال دارای ۲ لایه اصلی و رویی کار می باشد که لایه رویی آن که دارای رنگ بوده و توسط دستگاه لیزر و سی ان سی، روی آن طرح و برش های مد نظر ایجاد می شود و در نهایت بر روی تابلو راهنما اصلی مونتاژ می شوند.
خوشبختانه گروه تابلو سازی رنگین رسانه توانسته است با داشتن دستگاه های مدرن حک و لیزر و تجربه بالای متخصصین آن، سهم عمده ای از بازار خدمات لیزر و پلکسی را در اختیار بگیرد.

با توجه به تجربه بالای طراحان این مجموعه، ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که ابعاد و نوع طراحی به گونه ای انجام خواهد گرفت که پرتی و هدر رفتگی متریال تا حد ممکن کاهش و نزدیک به صفر برسد تا مشتریان محترم، متحمل هزینه های اضافه نگردند.

مدل های تابلو راهنمای استفاده شده در این مجموعه عبارت اند از:
تابلو راهنمای مراجعین دیواری – تابلو های واحد آویز

شما هم می‌توانید برای مشاوره و سفارش تابلوی راهنمای اداری و ساختمانی با تلفن ۰۲۱۸۸۳۴۵۴۱۹ و ۰۲۱۸۸۸۲۹۸۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما با اشتیاق منتظر پاسخگویی به سوالات شما هستند.

کافیست با شماره های ۸۸۳۴۵۴۱۹ و ۰۹۱۲۳۸۱۸۲۱۴ تماس بگیرید.

جزئیات پروژه

مکان:

صنعت: صنعتی

تابلو

پروژه برای ایجاد تابلوی یادبود سفارشی جدید به سنگ تراشی و جزئیات معماری نیاز داشت.

دسترسی سریع

تجارب عالی با درک و برقراری ارتباط آغاز می شود.

فهرست

You cannot copy content of this page