استیکر روی شیشه‌

نصب استیکر روی شیشه ها

ما مردم را به مارک ها و مکان ها نزدیک می کنیم. نصب استیکر روی شیشه  روشی مقرون به صرفه برای تبلیغات مشاغل ، محصولات و خدمات شما است. این یک روش عالی برای گسترش نام تجاری شما در فضای داخلی و بیرونی شرکت و یا فروشگاه شماست. استیکر وشبرنگ‌ها به دلیل کیفیت بسیار بازتابنده ، در شب نیز به وضوح قابل مشاهده هستند. (راهنمای زیر جهت افزایش اطلاعات شما پیش از سفارش نصب استیکر روی شیشه آماده شده.)

ما مردم را وادار می کنیم تا با برندها و محیط هایی که باعث زنده شدن آنها می شود، ارتباطات پایدار و پایدار برقرار کنند  و تغییرات مثبت و ارزش طولانی مدت ایجاد کنند.

لیست قیمت استیکر در سال 1402 – 1403

قیمت استیکر روی شیشه

آیا برای سفارش نصب استیکر روی شیشه نیاز به مشاوره داری؟

نصب برچسب روی شیشه

روشی مقرون به صرفه برای تبلیغات مشاغل ، محصولات و خدمات شما است. این یک روش عالی برای گسترش نام تجاری شما در فضای داخلی و بیرونی شرکت و یا فروشگاه شماست. استیکر وشبرنگ‌ها به دلیل کیفیت بسیار بازتابنده ، در شب نیز به وضوح قابل مشاهده هستند.

آیا شما به یک طرح و ابعاد سفارشی  برای فضای شرکت یا فروشگاهتان نیاز دارید؟ ما در آنجا نیز می توانیم به شما کمک کنیم. پیش از سفارش نصب استیکر روی شیشه ما برچسب ها و شیشه مات کن ها را در اکثر رنگ ها و اندازه ها به شما ارائه می دهیم.

از طیف گسترده ای از اندازه ها و رنگ های مرکب استاندارد انتخاب کنید تا ارزش افزوده بیشتری برایتان ایجاد کند.

نصب استیکر روی شیشه پنجره

گرافیک پنجره

نصب استیکر روی شیشه ظاهر جذاب را به پنجره هدیه میدهد. ما طرح ها و گرافیک های تک تصویر و همچنین دیزاین هایی برای تزیین مبتنی بر برندینگ کامل پنجره ها را ارائه می‌دهیم.

ما می توانیم گرافیک پنجره سفارشی  چاپ یک طرفه یا دو طرفه از وینیل بادوام ، مواد پلاستیکی یا استاتیک را که به خوبی روی مواد شیشه ای ، پلاستیک های شفاف و آینه ها می چسبند ، چاپ کنیم.

شما همچنین می توانید گرافیک پنجره شبرنگ را برای شیشه های عقب خودرو انتخاب کنید. پس از نصب برچسب بر روی شیشه، گرافیک پنجره ما در برابر شرایط نامساعد محیطی مقاومت می کند. بنابراین برای فضای داخلی و خارجی نگرانی ای وجود ندارد.

خرید استیکر شیشه شرکت

سفارش نصب استیکر روی شیشه

برای دریافت اطلاعات دقیق و سفارش نصب استیکر روی شیشه مغازه، شرکت و یا … مورد نیازتان با بهترین قیمت، همین الان با شماره تلفن 02126712711 تماس حاصل بفرمایید.

تیم رنگین رسانه با سالها تجربه در زمینه ساخت انواع استیکر روی شیشه،‌ دیوار و خودرو آماده ارائه مشاوره کامل و قدم به قدم به شما برای خرید بهترین استیکر ها میباشد.

در ضمن تمامی محصولات رنگین رسانه با 36 ماه گارانتی ارائه میشوند.

همین حالا با ما تماس بگیرید.

نصب استیکر در رنگین رسانه

استیکر روز رنگ و شبرنگ

استیکر روز رنگ روی شیشه مغازه ها  در متراژ و تعداد  مختلفی در رنگین رسانه انجام می‌شود.  روز رنگ ها عمدتا رنگ‌های متنوعی دارند و به وسیله  دستگاه کاتر پلاتر برش زده می‌شوند. پیش از سفارش نصب استیکر روی شیشه جالب است بدانید که روز رنگ ها شامل رنگ‌های  طلایی ، سفید ، مشکی ، قرمز ، زرد ، سبز و … هستند. در موارد زیادی شبرنگ و روز رنگ استفاده می شوند.

از عنوان مغازه ها که به صورت استیکر شبرنگ روی شیشه مغازه ها نصب می شود . تا برش استیکر روز رنگ که برای روزهای پایان سال و یا برای روزهای حراج و همینطور آخر فصل استفاده می شوند.  بعضی از روز رنگ ها و شبرنگ ها به صورت پشت چسبدار هستند که نصب آنها بسیار ساده است .

همکاران ما پس از صحبت و بررسی محل نصب را بازدید و بهترین طرح برچسب روی شیشه را به شما پیشنهاد میدهند. تیم رنگین رسانه بهترین نصب کنندگان استیکر بر روی شیشه را در اختیار دارد.

نصب برچسب روی شیشه مغازه

اگر قصد برپایی یک حراج در فروشگاه خود داشته باشید، برچسب های مختلفی که نماینگر حراج و درصد تخفیف فروش ویژه شماست برایتان طراحی و اجرا می کنیم.

اگر شما دنبال ایجاد تمایز هستید و نمیخواهید از استیکر شبرنگی آماده برای شیشه مغازه خودتان استفاده کنید بهتراست این گزینه را انتخاب کنید. پیش از سفارش نصب استیکر روی شیشه، شما می توانید درخواست دهید که یک چاپ کاملاً اختصاصی با هر شکلی که دوست دارید چاپ و تحویلتان شود.

این نوع از استیکرها دارای قابلیت چاپ و برش همزمان هستند که به شما این اجازه را می دهد هر شکل خاصی را چاپ و با دقت بسیار بالا با دستگاههای مخصوص برش بزنید.

تیم رنگین رسانه بدون داشتن هیچ گونه محدودیتی در زمینه طراحی و ساخت انواع استیکر دیواری، روی شیشه و … آماده همکاری با کسب و کار شماست.

در صورتی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، میتوانید از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده بفرمایید.

سفارش نصب استیکر روی شیشه رستوران
استیکر برچسب شیشه
استیکر روی شیشه کافه

استیکر روی شیشه کافه، کافی شاپ، املاک و … چه مزایا و معایبی دارد؟

نصب استیکر روی شیشه کافه و سایر مغازه‌ها باعث می‌شود شیشه از حالت سادگی دربیاید و بستر مناسبی باشد برای زیباسازی ورودی مغازه.

نقطه ضعف نصب استیکر روی شیشه کافی شاپ ، املاک و … این است که فقط در روز دید دارد و زمانی که نور کم شود، نظر عابرین را جلب نخواهد کرد.

استیکر روی شیشه

برای جذب مشتری، نصب استیکر روی شیشه رستوران بهتر است یا ال ای دی؟

استیکرها که جنبه زیبا کردن شیشه مغازه‌ها را دارند، عملا تاثیر زیادی در دیده شدن و تبلیغات نمی‌گذارند. به همین جهت اگر می‌خواهید مشتریان را نسبت به حضور خود آگاه کنید، بهتر است به جای استیکر روی شیشه رستوران ، ال ای دی نصب کنید تا در تمامی ساعات شب و روز، رهگذران را به سمت خود بکشانید.

پرسش و پاسخ :

مراحل سفارش نصب استیکر روش شیشه چیست؟
در مرحله اول باید با رنگین رسانه تماس بگیرید تا یک مشاوره اولیه و توافق انجام شود. از این طریق شما می‌توانید تصمیم خود را برای نوع طرح و نوع استیکر بگیرید. سپس متخصصین رنگین رسانه در محل حضور می‌یابند تا به دقت محل نصب را بررسی کنند. پس از آن نیز مراحل ساخت و نصب استیکر آغاز می‌شود.
استیکر روی شیشه
آیا قیمت نصب استیکر روی شیشه مناسب است؟
بله. نصب استیکر روی شیشه یکی از ارزان‌‌ترین روش‌های برندینگ و تبلیغ کسب و کار شماست.

هزینه نصب استیکر و قیمت شبرنگ روی شیشه مغازه چقدر است؟
برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به هزینه‌ی شبرنگ، استیکر و … و همچنین نصب اون‌ها رو شیشه، با این سماره تماس بگیرید: 09999909480

آیا به دنبال نصب برچسب بر روی شیشه مغازه هستید؟ آیا دنبال نصاب استیکر روی شیشه هستید؟

کلید واژه ها :
سفارش نصب استیکر روی شیشه. قیمت برچسب روی شیشه. نصاب استیکر روی شیشه. نصب استیکر روی کرکره. طرح برچسب روی شیشه. نصب برچسب روی شیشه مغازه. استیکر برچسب شیشه. نحوه چسباندن برچسب بر روی شیشه.

دانلود نسخه PDF این مقاله آموزشی

دانلود PDF راهنمای نصب استیکر روی شیشه

دسترسی سریع
4.8/5 - (22 امتیاز)
فهرست

You cannot copy content of this page