تابلو پشت بام

تابلو پشت بام چیست؟

فروشگاه‌ها، شرکت های بزرگ، بانک ها و کارخانه ها و سایر مشاغل مشابه مکان هایی هستند که شما اغلب تابلو پشت بام را در آنها مشاهده می کنید. اگر شما دارای محل مناسبی برای نصب تابلو هستید ، تابلوی بام راهی عالی برای دیده شدن تجارت شما از دور است و به راهنمایی مشتریان به سمت درهای ورودی کمک می کند. (راهنمای زیر جهت افزایش اطلاعات شما پیش از سفارش تابلو پشت بام آماده شده.)

تابلوی پشت بام برای شرکت و کارخانه

تابلوهای روی بام یک نوع علامت گذاری در فضای باز است که جایگاه ارزنده ای در صنعت بازاریابی دارد. این تابلوها بزرگ هستند و بیان بصری قدرتمندی را ارائه می دهند. که نه تنها توجه جامعه شما را به خود جلب می کند، بلکه در ذهن مشتریان احتمالی نیز اثری ماندگار از تجارت شما به جا می گذارد.

تابلو پشت بام می تواند بیان جسورانه ای از مکان و نام تجاری شما برای عموم ارائه دهد. فروشگاه های خرده فروشی ، بانک ها ، سالن ها و به خصوص ساختمان‌های آجری از این علائم با نتایج گسترده استفاده می کنند.

تابلو پشت بام تبلیغاتی

آیا به دنبال خرید یا سفارش تابلو پشت بام در سال 1403 هستید؟ آماده راهنمایی قدم به قدم شما هستیم.

جذابیت ظاهری تابلوی بام

تابلو روی بام  خود را با ترکیب رنگ منسجم ، حروف برجسته قدرتمند و زمینه تابلو اختصاصی سفارشی کنید. این تابلوها بزرگ هستند و دارای گزینه سفارشی برای نورپردازی ، نور پس زمینه یا تقویت شده برای دید واضح در هر نور و قابل تنظیم از فواصل بیشتر است. تیم طراحی متخصص ما در رنگین رسانه، از پیش از سفارش تابلو پشت بام تا اتمام مراحل نصب در کنار شماست. همچنین به شما کمک می‌کند تا با سرمایه گذاری روی یک تابلو قدرتمند و هماهنگ با عناصر بصری برندتان ، تجارت خود را متحول کنید و قدرت و اعتبار بیشتری برای خود خلق کنید.

ایده تابلو پشت بام

قانون نصب تابلو بام

هنگام نصب تابلوی پشت بامی باید نکته مهم رو مدنظر داشته باشیم. طبق قوانین تابلو بام را نباید در معابر عمومی، روی درخت های بلند و تیر چراغ برق نصب کرد. چرا که باید از هرگونه ریسک که ممکن است به عابرین صدمه زد، جلوگیری کرد. تیم تابلوسازی رنگین رسانه با سال ها تجربه در زمینه ساخت تابلوی پشت بام برای برترین برندهای کشور، آماده ساخت این تابلو با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت برای شما میباشد.

تابلو نما - قیمت تابلو پشت بام

دلایل استفاده از تابلوی پشت بامی چیست؟

  • دیده شدن کسب و کار از دورترین فواصل.
  • ثبت برند در ذهن مخاطبان.
  • هزینه نگهداری مناسب.
  • زاویه دید بالا برای عابرین و وسایل نقلیه.
  • ساده کردن فرایند پیدا شدن برند ما توسط مشتری.
  • برندسازی محیطی بانک ها، موسسات مالی، شرکت های بزرگ، کارخانه ها، فروشگاه ها و مراکز خرید، دانشگاه ها و موسسات آموزشی، مجموعه های تفریحی ورزشی، گروه های صنعتی، کارگزاری ها و …
سفارش تابلو پشت بام

متریال ساخت تابلو پشت‌بام چیست؟

برای جلوگیری از خطراتی مثل سقوط تابلو پشت‌بام از ارتفاع، نظرات بر تولید و تست کیفیت ساخت برای مسائل امنیت هنگام نصب بسیار مهم است. ماده اصلی سازنده این تابلو پروفیل های آهنی است.

زمینه های رایج برای ساخت تابلوی‌پشت‌بام ترموود و کامپوزیت هستند. برای ساخت حروف برجسته روی تابلوی پشت بام هم معمولا از استیل و چلنیوم استفاده میشود.

تابلو پشت بام

تابلوی‌پشت‌بام باید جوری ساخته شود که شرایط جوی مثل رطوبت، آفتاب، باد شدید و … سبب فرسودگی آن نشود. پشت تابلو هم معمولا با پی وی سی و چوب طراحی میشود. نور تابلو نیز توسط لامپ LED یا SMD تامین میشود.

اندازه لبه برجسته تابلو پشت‌بامی

اندازه لبه برجسته تابلو پشت‌بامی عدد دقیقی نیست و برای هر تابلو بر اساس فاکتورهای درنظر گرفته شده متفاوت است اما استاندارد آن 7cm الی 11cm میباشد.

ساخت تابلو سردر پشت بام

کیفیت ساخت بالا تابلو پشت بام تبلیغاتی

تیم حرفه ای رنگین رسانه کار طراحی اولیه را بهترین متریال پیش برده و به بهترین شکل مراحل نصب خوب را با کاری گروهی انجام می‌دهد. ما خدمات کاملی را در زمینه ساخت و نصب تابلو روی بام ارائه می‌دهیم.

گروه رنگین رسانه از طراحی اولیه تا تکمیل پروژه تابلو‌پشت‌بام، به صورت کامل در کنار شماست. هنگامی که با ما همکاری میکنید، پروژه شما دارای یک مدیر پروژه اختصاصی است که با نظارت کامل روی تک تک جزییات کار خواهد داشت.

تابلو پشت بام نوردار

از ایده پردازی تا اجرا تابلوی پشت بام

کار ما طراحی، ساخت و نصب تابلوی بام برای فروشگاه‌های تجاری، موسسه های مالی، شرکت ها و … در سراسر ایران است. ما از ابتدای کار، بر روی خدمات به موقع و حرفه ای متمرکز شده‌ایم تا به مشتریان کمک کنیم که چشم نوازترین تابلو ها را در اختیار کسب و کارشان داشته باشند.

قیمت و سفارش تابلو پشت بام

آیا در مورد تابلوی پشت با‌م سوالی دارید؟ آیا دوست دارید در مورد محصولات و خدمات دیگری که ارائه می دهیم بیشتر بدانید؟ امروز با شماره 02126712711 تماس بگیرید. آماده شروع برنامه ریزی و ارائه یک پیشنهاد تابلوی مناسب برای کسب و کار شما خواهیم هستیم.

نظر مشتری عزیز رنگین رسانه

آیا به دنبال بررسی قیمت یا سفارش تابلوی روی بام هستید؟ آماده ارائه مشاوره کامل به شما هستیم.

کلید واژه ها :
سفارش تابلو پشت بام تبلیغاتی با قیمت عالی.

دانلود نسخه PDF این مقاله آموزشی

دانلود PDF راهنمای خرید تابلو پشت بام

دسترسی سریع
4.8/5 - (33 امتیاز)
فهرست

You cannot copy content of this page