تابلو حروف برجسته

تابلو حروف برجسته چیست؟

تابلو حروف برجسته به طور کلی در دو نوع روشنایی از جلو و روشنایی از پشت فلزی (معمولا چلنیوم و استیل) دسته بندی شده و جلوه چشمگیری را برای برند شما فراهم می کنند. (راهنمای زیر جهت افزایش اطلاعات شما پیش از سفارش تابلو حروف برجسته آماده شده و به زودی نکات لازم در ساخت تابلو حروف برجسته را نیز به شما آموزش میدهد.)

تابلو حروف برجسته روشنایی از جلو

تابلو حروف برجسته روشنایی از جلو، که بعضاً به آنها حروف چلنیوم هم گفته می شود؛ علائم سه بعدی هستند که با ترکیبی از آلومینیوم، اکریلیک و لامپ های ال ای دی (SMD) ساخته شده‌اند. بسیاری از شرکت ها و سازمان‌ها از تابلوهای روشن در نمای خارجی ساختمان استفاده می کنند. اگرچه استفاده از آنها در داخل نیز غیر معمول نیست. به عنوان مثال ، بسیاری از مراکز خرید خرده فروشی در داخل ساختمان برای هر فروشگاه دارای تابلوهای روشن هستند.

قیمت تابلو حروف برجسته نور دار

آیا به دنبال قیمت 1403 جهت سفارش تابلو حروف برجسته فلزی، چلنیوم یا استیل هستید؟

مزایا تابلو روشنایی از جلو

این تابلوها از دور قابل مشاهده هستند چرا که حروف آنها غالباً بزرگ‌تر و دارای نور داخلی هستند. همچنین در مسافت های طولانی و حتی در شب دید و خوانایی بسیار خوبی دارند.

نکته قابل توجه در مورد تابلو حروف برجسته با روشنایی این است که هر حرف و لوگو می‌تواند کاملاً واقعی برجسته شود. طبیعت سه بعدی باعث ایجاد بافت و دید اضافی در حروف می شود که باعث افزایش دید و خوانایی می‌شود. از آنجا که حروف لازم نیست در یک جعبه یا یک صفحه قرار بگیرند به طور معمول به شکل، اندازه یا رنگ تصفیه نمی شوند. این بدان معنی است که آنها را می توان از هر مکان پیش بینی شده خواند.

ناگفته نماند مجموعه تابلو حروف برجسته با روشنایی، مقرون به صرفه بوده و از تعمیر و نگهداری کمی برخوردار هستند. به ویژه هنگامی که با چراغ های LED کم مصرف روشن می‌شوند.

تابلو چلنیوم نوردار

نصب تابلو حروف برجسته

درست  مثل سایر مدل های تابلوها شما می توانید این تابلو را با روشنایی خود را نصب کنید. شما با چندین روش نصب مناسب و در اختیار بدون در نظر گرفت محدودیت های ساختمان قادر خواهید بود تابلو را در هر کجا که بخواهید قرار دهید.

روش نصب مستقیم :

این روش نصب حروف را مستقیماً به روی ساختمان نصب می‌کنند. سیم‌کشی برای هر حرف از دیوار عبور می‌کند و سپس به منبع تغذیه متصل می‌شود. در بیشتر موارد، سیم‌کشی در بالای سقف کاذب یا محل پنهان دیگری در داخل ساختمان قرار می‌گیرد.

تابلو حروف برجسته طلایی

روش نصب با سیم کشی داخل باکس

این روش معمولاً هنگامی مورد استفاده قرار می گیرد که موجرها یا صاحبان ساختمان مشتاق هستند سوراخهای دیوار را محدود کنند یا دسترسی به برق مسئله است. در این روش حروف با استفاده از پایه PVC  ، به یک باکس کامپوزیتی یا آلومینیومی نصب می شوند که چند سانتیمتر عمق دارد و تمام سیم‌کشی  در داخل آن قرار می‌گیرد. به این ترتیب ، فقط یک سوراخ در دیوار ایجاد شده است تا سیم از آن عبور کند. بسته به نیاز شما ، جعبه آلومینیوم ممکن است دارای گیره هایی باشد که در قسمت بالا برای نصب بر روی ساختمان جوش داده شده است و نصب را آسان تر می‌کند.

با وجود گزینه های زیادی که می توانید هنگام سفارش تابلوی حروف برجسته سفارشی با نمای روشن خود انتخاب کنید. همکاری با یک شرکت تابلوسازی حرفه‌ای و واجد شرایط که بتواتد پروژه شما را به بهترین شکل پیاده سازی کند،‌ بسیار مهم است.

آماده راهنمایی کامل شما در مورد نحوه ساخت، ابعاد تابلو و روش نصب هستیم. پیش از سفارش تابلو حروف برجسته ، حتما از خدمت مشاوره رایگان ما استفاده بفرمایید.

ما در رنگین رسانه همواره از بهترین لبه های چلنیوم که ساخت برندهای معتبر است، برای ساخت تابلو حروف برجسته استفاده می کنیم.

تابلو حروف برجسته نوراندریک

با داشتن این تابلو، جلوه ای چشمگیر از نور هاله‌ای را ایجاد کنید. اینگونه هم ظاهری منحصر به فرد و چشم نواز دارید و هم ارزش ادراکی و تجاری خود را بالا برده اید. این تابلوها گاهی اوقات به عنوان “حروف برجسته نوراندریک” نیز شناخته می شود.
متریال ساخت : تابلو نوراندریک با استفاده از آلومینیوم، فولاد ضد زنگ یا سایر فلزات مثل استیل ظریف بصورت حرفه‌ای ساخته می‌شوند. تکنیک های پیشرفته تولید همراه با مهارت برتر با هم ترکیب می شوند تا بهترین تابلو حروف برجسته با نور هاله‌ای را در صنعت روشن کنند.

حین نصب ، حروف حدود ۳ تا ۵ سانت نسبت به سطح دیوار با فاصله نصب می‌شوند. سپس به وسیله پایه های کوچکی حروف به دیوار متصل می‌شود. لامپ‌های اس ام دی  در سطح پشت حروف قرار داده و مخفی می شود و پس از روشن شدن تابلو اثر هاله ای ایجاد می‌کند. چراغ‌های داخلی به طور کلی LED هستند و نه تنها درخشان دیده می شوند بلکه زیبا نیز به نظر می‌رسند. همچنین لامپ‌های کم‌مصرف باعث صرفه‌جویی در هزینه ها نسبت به انواع دیگر روشنایی می شوند. LED (و بنابراین روشنایی هاله‌ای) به طور معمول سفید است. اما بسته به برند تجاری سازمان شما رنگ‌های دیگری نیز در دسترس است.

تابلو حروف برجسته

عوامل موثر بر قیمت تابلوی‌حروف‌برجسته

  • جنس ورق استفاده شده (مثل کامپوزیت و پلکسی گلاس)
  • شیوه نورپردازی حروف برجسته
  • ابعاد تابلو
  • جنس حروف برجسته ساخته شده
  • نوع لامپ و برند آن
  • استفاده یا عدم استفاده از تایمر (به همراه برند تایمر)
  • نوع ترانس
  • استفاده از جلوه های ویژه و …
  • نوع زیرساز و قاب بندی تابلو

تیم رنگین رسانه با سالها تجربه در زمینه ساخت انواع حروف برجسته طلایی، نوراندیک، فلزی،‌ استیل، لترلایت و … آماده طراحی، ساخت و نصب زیباترین تابلوهای حروف برجسته برای شماست.

تابلوی‌حروف‌برجسته طلایی و استیل

یکی از پرتقاضاترین تابلوها در بین کسب و کارها، حروف برجسته طلایی با جنس استیل میباشند. این تابلوها هم به صورت ساده ارائه میشوند و هم به صورت نوراندیک. تیم رنگین رسانه آماده ساخت انواع تابلوی‌حروف‌برجسته طلایی، فلزی، استیل به زبان فارسی یا انگلیسی برای مشتریانش میباشد.

حروف برجسته لترلایت یا لاسوگاسی :

برای ساخت تابلوی لاسوگاسی از حروف لترلایت استفاده میشود. در داخل این حروف لامپ های smd با چیدمانی خاص در کنار هم قرار داده شده و جلوه نورانی بسیار زیبایی را فراهم میکنند.

تابلو استیل - تابلو سازی رنگین رسانه

تابلو حروف برجسته چلنیوم

یکی از محبوب ترین، مقاوم ترین و جذاب ترین تابلوهای موجود در بازار تابلوی چلنیوم است. این تابلو در مدل های گوناگوی مانند ستاره ای، الماسی، گرد و … موجود است.

حروف برجسته پلاستیکی و نئون : تابلوی پلاستیک و نئون پلاستیک از طلق پلکسی گلاس ساخته میشوند. یکی از مزایای ساخت حروف برجسته پلاستیکی، باز بودن دست ما در انتخاب لبه و زیرساز و همچنین دریافت نوردهی بیشتر است. اما این نکته را هم باید مدنظر قرار دهیم که حروف برجسته پلاستیکی از مقاومت کمتری نسبت به حروف چلنیوم برخوردار بوده و زاویه دید محدودتری در شب دارند.

قیمت تابلو چلنیوم مغازه

ساخت تابلو حروف برجسته

قبل از اینکه یک سفارش ساخت تابلو حروف برجسته با نور هاله‌ای را دهید، به یاد داشته باشید که به یک اتصال الکتریکی در پشت دیوار یا سقف بالا احتیاج دارید.

به طور سنتی پس از ساخت تابلو نوراندریک یا نور هاله‌ای، این تابلو مستقیماً در جلوی فروشگاه شما نصب می‌شوند. سیم‌کشی برق به دیوار پشت هر حرف می‌رود. با این حال‌، تابلو با نور هاله‌ای را می توان بر روی پانل‌ها نیز نصب کرد، که یک راه حل عالی برای دسترسی به سیم‌ها یا صاف نبودن سطح دیوار است. به این ترتیب ، برای اتصال فقط به یک اتصال برق واحد نیاز دارید.

ساخت تابلو استیل-تابلو استیل طلایی

به طور کلی ، مردم تابلو حروف برجسته با نور هاله‌ای را برای قسمت بیرونی ساختمان در نظر می‌گیرند. اما به عنوان یک راه حل تابلوسازی برای لابی‌های داخلی و اتاق‌های کنفرانس به طور فزاینده‌ای رایج می شوند. هنگامی که تابلوی داخلی شما با تابلو حروف برجسته با نور هاله‌ای بیرونی روشن می شود، در مورد گسترش نام تجاری و یادآوری نام برای تجارت خود فکر کنید!

خرید تابلو حروف برجسته با بهترین قیمت

آیا به دنبال سفارش ساخت حروف برجسته چلنیوم، حروف برجسته لاسوگاسی،‌ حروف برجسته نئون شیشه ای و … هستید؟ همین الان از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

جمع بندی

همانطور که مشاهده کردین برای ساخت تابلو مغازه می توان از انواع متریال های مختلف و انواع طرح ها استفاده کرد. تابلوسازان حرفه ای می توانند با ترکیب روش ها و اصول مهم در ساختن تابلو ، نمایی زیبا و خاص ایجاد کنند.

تابلوی حروف برجسته چیست؟

حروف برجسته نوعی از تابلو تبلیغاتی است که در آن پس زمینه کار از جنس کامپوزیت یا پلاستیک و نوشته‌های روی تابلو به صورت برجسته بر روی پس زمینه کار می‌شوند. جنس این حروف نیز می‌تواند از پلاستیک، چلنیوم یا فلزهایی مثل استیل باشد.

تابلو حروف برجسته

قیمت تابلو حروف برجسته چگونه مشخص میشود؟

قیمت تابلو به عوامل مختلفی از جمله جنس ورقه‌های استفاده شده، ابعاد تابلو، جنس حروف، نوع نورپردازی، برند لامپ‌ها، نوع زیرساز و قاب بندی تابلو، استفاده یا عدم استفاده از جلوه‌های ویژه و … بستگی دارد.

قطعا به شما مخاطبان عزیز پیشنهاد می کنیم برای ساخت تابلو مغازه یا شرکت و سازمان خود مطالعه کاملی انجام دهید و یک شرکت معتبر انتخاب کنید.

حروف برجسته استیل، پلاستیکی یا چلنیوم؟

هر یک از این انواع حروف برجسته مزایای خاصی دارن که شما باید با توجه به نیازتون و هزینه‌ای که قصد دارید صرف کنید، به سمت بهترین گزینه پیش برید.

مزایای حروف برجسته استیل:

  • استقامت بالا و دوام در برابر ضربات.
  • داشتن جلوه در شب و روز.
  • قابلیت استفاده از رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و مسی.
  • مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و مات شدن.
  • سادگی در تمیز کردن.

تابلو حروف برجسته

مزایای حروف برجسته پلاستیکی:

  • تنوع رنگ و طرح بسیار بالا.
  • امکان ساخت این تابلوها در ابعاد و اشکال مختلف وابسته به نیاز کارفرما.
  • عمر و تابش نور بالا.
  • مصرف برق بسیار کم و به‌صرفه.
  • قابلیت ترکیب با حروف استیل و فلزی.
  • دارای خاصیت ضد آب و ضد خش.

مزایای حروف برجسته چلنیوم:

  • مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی.
  • طول عمر بالا.
  • کیفیت عالی با توجه به متریال مورد استفاده.
  • قابل استفاده در رنگ‌های بسیار متنوع و هم‌چنین رنگ طلایی و نقره‌ای به صورت براق و مات.
  • غیر قابل نفوذ در برابر گرد و غبار و آب.
  • اندازه و طرح بسیار متنوع و مطابق با سلیقه مشتری.

تابلو حروف برجسته

قیمت تابلو حروف برجسته 1403

برای دریافت توضیحات بیشتر و براورد قیمت تابلو یا حروف مورد نظرتان همین الان با شماره تلفن 02126712711 تماس حاصل بفرمایید.

سفارش تابلو حروف برجسته

افتخار ما این است که به سبب طراحی خوب، کیفیت ساخت در شان مشتری و استفاده از متریال اصلی و با کیفیت سال ها در خدمت مشتریان عزیز بوده ایم و همکاری ها تداوم داشته است. رنگین رسانه با گسترش تیم تخصصی خود، آماده دریافت سفارش تابلو حروف برجسته و تحویل آن در کمترین زمان با بالاترین کیفیت میباشد.

تابلو حروف برجسته طلایی برای کجا مناسب است؟

تابلو حروف برجسته طلایی به عنوان تابلو سردرب مغازه‌ها و تابلوهای دکوراتیو داخل مزون‌ها، سالن‌های زیبایی، تالارها، رستوران‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد و جلوه‌ای ویژه و ظاهری لاکچری را به فضا می‌دهد. حروف برجسته می‌توانند از جنس فلز، استیل، پلکسی و … باشند که هر یک مزایای خاص خود را به همراه دارند.

تابلو حروف برجسته

تابلو حروف برجسته شیراز بهتر است یا تهران؟

فرق کیفیت تابلوها بسته به تابلو حروف برجسته شیراز و تهران و سایر استان‌ها نیست. نکته مهم‌تر از شهر، کیفیت کار آن شرکت است که وابسته به میزان زمانی که می‌گذارد، کیفیت متریالی که استفاده می‌کند، میزان تجربه‌ای که دارد، تخصص تیم آن و … می‌باشد.

نمونه حروف چلنیوم و ساخت حروف برجسته

در گالری زیر میتوانید برخی از نمونه کارهای رنگین رسانه در زمینه طراحی و ساخت حروف برجسته و نمونه حروف چلنیوم را مشاهده بفرمایید.

نظر مشتری عزیز ما

تابلوهای حروف برجسته با نور ما به‌ صورت سفارشی با استفاده از روشنایی داخلی پنهان متناسب با مشخصات لوگو یا فونت‌های استاندارد موجود طراحی و تولید می شوند. بنابراین لازم نیست در مورد تابلوهای برندینگ تجاری کم توقع باشید.

کلید واژه ها :
تابلو حروف برجسته چلنیوم، پلکسی و … + قیمت و سفارش ساخت.
سفارش تابلو حروف برجسته. تابلو نوراندریک. نمونه حروف چلنیوم. ساخت حروف برجسته. قیمت تابلو حروف برجسته فلزی.

دانلود نسخه PDF این مقاله آموزشی

دانلود PDF راهنمای خرید تابلو حروف برجسته

دسترسی سریع
4.7/5 - (28 امتیاز)
فهرست

You cannot copy content of this page