تابلو ال ای دی LED

تابلو ال ای دی چیست؟

با منعطف‌ترین راه‌حل موجود برای تبلیغات پویا با امکان نمایش حجم گسترده‌ای از اطلاعات آشنا شوید. تابلو ال ای دی (LED) قابل برنامه‌ریزی است و برای مقاومت در برابر عناصر جوی مانند باران، برف و حتی نور شدید خورشید طراحی شده‌ است. (راهنمای زیر جهت افزایش اطلاعات شما پیش از سفارش تابلو ال ای دی Led (ثابت یا تابلو روان) آماده شده و به شما کمک میکند تا با ارزش گذاری و قیمت تابلو ال ای دی (led) آشنا شوید.)

آیا به دنبال قیمت تابلو ال ای دی در سال 1403 یا سفارش تابلو LED خاص مورد نظرتان هستید؟ آیا اطلاعات کمی دارید و نیاز به دریافت مشاوره برای داشتن بهترین انتخاب هنگام سفارش تابلو ال ای دی مورد نظرتان دارید؟

عکس تابلوهای LED

امکان سفارش هر نوع تابلویی که در ذهن خود دارید، وجود دارد.

قیمت تابلو ال ای دی led در 1402 – 1403

قیمت تابلو ال ای دی روان

مزایا تابلو ال ای دی LED

تا‌بلو‌LED تصاویر و پیام‌های متنی را برای مدت زمان طولانی نمایش می‌دهند و به شما این امکان را می دهد که پیام خود را اغلب تغییر دهید. دیگر نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای تعویض قطعات تابلو، تعویض حروف و هزینه نصب نخواهید داشت. به لطف تا‌بلو‌LED به راحتی می توانید در فضای باز یک ترافیک برانگیزاننده ایجاد و مردم را به سمت کسب و کار خود را بکشید. همچنین استفاده از یک تابلو ال ای دی در فضای بسته این فرصت را به شما می دهد که تجربه بهتری را برای مشتریان فراهم کنید.

گنجاندن نمایشگرهای پر جنب و جوش LED و فناوری که روز به روز پیشرفت می کند بسیار اثرگذار است. تا‌بلو‌LED یک رسانه بسیار موثر بازاریابی برای مشاغل یا سازمان‌هایی مانند مراکز مذهبی و بانک ها هستند. ارزش افزوده LED های فوق العاده روشن باعث می شود که تابلوهای شما حتی در زیر نور شدید خورشید قابل مشاهده باشد. در نتیجه پیام شما را از روز به شب ببرد و دوباره برگرداند.

افزایش فروش کسب و کار با سفارش تابلو led

نکاتی پیش از سفارش تابلو ال ای دی

علائم تجاری چیز جدیدی نیستند. قرن هاست که از آنها استفاده می شود. با این حال ، فناوری تابلوهای تجاری سفارشی ارتقا یافته و طی چند دهه گذشته محبوبیت تا‌بلو‌LED بسیار رشد داشته و همین باعث شده تا سفارش تابلو ال ای دی روز به روز افزایش یابد. در نتیجه برای داشتن بهترین انتخاب لازم است تا به خوبی با تا‌بلو‌ال‌ای‌دی آشنا شویم.

طرز کار تا‌بلو‌LED

تا‌بلو‌ال‌ای‌دی از نرم افزاری با کاربرد آسان استفاده می‌کنند که به شما امکان می‌دهد پیامی سفارشی به منظور نمایش برای مشتریان یا مخاطبان خود ایجاد کنید.

قیمت تابلو ال ای دی LED را پیش از سفارش تا‌بلو‌ال‌ای‌دی مغازه از ما دریافت کنید.

قیمت تابلو ال ای دی

برای استعلام قیمت تابلو ال‌ای‌دی مورد نیازتان همین الان با شماره تلفن 02126712711 تماس حاصل بفرمایید و از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

به طور قیمت تابلوهای ال ای دی بر اساس موارد زیر تعیین میشود.

1- نوع و برند لامپ های استفاده شده. 2- کیفیت پاور، کنترلر و ماژول ها. 3- ضد زنگ و ضد آب بودن واشرها. 4- قاب بندی تابلو. 5- و در آخر نوع تابلو led.

انواع تابلو led

1- تا‌بلو ال‌ای‌دی ثابت (قیمت پایین تری نسبت به تابلو روان دارد) . 2- تا‌بلو ال‌ای‌دی روان

تابلو ال ای دی ثابت :

احتمالا بارهای دیدید که محتوای نمایشی یک سری از تا‌بلو ال‌ای‌دی ها کاملا ثابت بوده و در طول زمان تغییری نمیکند. به نوع تابلو ها،‌تابلو ثابت میگوییم. این تابلو نسبت به تابلو روان ارزان تر است و کاربردش بیشتر برای زمانی است که قصد داشته باشید محتوای تابلو از فاصله زیاد هم به خوبی قابل نمایش باشد.

تابلو ال ای دی روان :

این تابلو یکی از پرفروش ترین تا‌بلوهای ال‌ای‌دی به شمار میرود و تقریبا در هر راسته ای چند تا از این تابلوها پیدا خواهید کرد. در این مدل، محتوای متنی و تصویری به شکل انیمیشن های روان به نمایش در می آید و انتخاب های متنوعی را به شما جهت شیوه نمایش میدهند. قیمت تابلو روان بالاتر از تابلو ثابت است.

تابلو ال ای دی تک رنگ،‌ سه رنگ و یا چند رنگ

تابلوهای led از نظر نوع هم در سه دسته بندی تقسیم میشوند.

1- تابلوی ال‌ای‌دی تک رنگ: در این مدل شما یک رنگ خاص را انتخاب میکنید و محتوای تابلو به همان رنگ نمایش داده میشود.

2- تابلوی ال‌ای‌دی سه رنگ : در این مدل دست شما برای طراحی محتوا بازتر بوده و میتوانید از سه رنگ مختلف به صورت همزمان استفاده کنید.

3- تابلوی ال‌ای‌دی تمام رنگ : ایده آل ترین تابلو برای نمایش تبلیغات، تیزر سینمایی، گالری عکس و … تابلوهای ال ای دی led تمام رنگ هستند. امکان نمایش هر محتوایی در این تابلوها فراهم بوده و هیچ محدودیتی را تجربه نخواهید کرد.

تیم رنگین رسانه با سالها تجربه حرفه ای در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع تابلو ال ای دی سه بعدی، تابلو روان، تابلو ثابت، تابلو چراغ دار، ال ای دی لیزری و منظره، تابلو روان دو طرفه و … به طور کامل نیازهای شما مشتریان گرامی را شناخته و آماده ارائه مشاوره رایگان به شما جهت داشتن بهترین خرید تابلوی led میباشد.

مزایای استفاده از نمایشگر LED چیست؟

  • طول عمر بالا اولین مزیت استفاده از تا‌بلو‌LED است. تا‌بلو‌ال‌ای‌دی اگر با متریال باکیفیت ساخته شوند، از پایداری و ایستادگی بالایی برخوردار شده و ضمن مقاومت در برابر عوامل صدمه زننده، از استقامت بالا در برابر شکنندگی نیز برخوردار میشوند. (فراموش نکنیم که این تابلوها ضد آب نیز میباشند.)
  • نگهداری آسان دومین مزیت استفاده از تا‌بلو‌ال‌ای‌دی است. چرا که هزینه تعمیرات و سرویس این تابلو بسیار پایین بوده و برای انتقال آن به مکان دیگری نیز دچار چالش های فراوان نخواهید شد.
  • صرفه جویی در زمان و مصرف برق سومین مزیت استفاده از تا‌بلو‌LED است. این تابلو ها نسبت به دیگر تابلو مدت زمان کمتری برای ساخت نیاز دارند و به دلیل استفاده از لامپ های LED بهینه سازی شده،‌ مصرف برق کمتری نیز دارند. لازم به ذکر است که میزان روشنایی این لامپ ها قابل تنظیم است.
قیمت تابلو ال ای دی مغازه

پیش از سفارش تابلو ال ای دی LED باید به نکات زیر توجه کنیم.

  • شرکت گارانتی کننده + طول مدت گارانتی + مواردی که شامل گارانتی نمیشود.
  • مدت زمان ساخت و نصب تا‌بلو‌ال‌ای‌دی.
  • قیمت تا‌بلو‌LED.
  • کیفیت نمونه کارهای قبلی شرکت فروشنده.
  • سطح نوردهی تابلو و متریال استفاده شده در ساخت.
  • همچنین میزان تراکم تعداد ال ای دی ها نیاز بسیار مهم است و هر چه بیشتر باشد، ارزش خرید بالاتری دارد.
راهنمای خرید تابلو ال ای دی led

ترکیب تابلو ال ای دی با تابلوی ثابت

تابلوهای ال ای دی به خودی خود فوق العاده و اثرگذار هستند. اما تأثیر بصری ترکیب آنها با یک تابلوی ثابت سفارشی، بدون توجه به اینکه در کدام صنعت فعالیت می‌کنید، بهترین نتیجه را به شما می دهد.

به این فکر کنید: تابلوی روشن شما نام برند و کسب وکار یا فروشگاه شما را نشان می دهد ، در حالی که مرکز تابلوهای ال ای دی شما فروش محصولات ویژه یا تبلیغات شما را به نمایش می‌گذارد.

چرا این دو را برای یک سرمایه‌گذاری فوق‌العاده موثر و ارزشمند ترکیب نکرده‌اید؟ شما از مزایای شناخته شده برند همراه با پیام های چشم نواز و خرید راحت مشتریان برخوردار می‌شوید.

تابلو ترکیبی ال ای دی و کامپوزیت چلنیوم

آیا میدانستید تمامی تابلو ال‌ای‌دی های ساخته شده توسط رنگین رسانه دارای 36 ماه گارانتی واقعی هستند؟ همچنین تابلوهای led ما همگی دارای خدمات پس از فروش بوده و تمامی نیازهای شما مشتری گرامی را پوشش میدهند.

تابلو ال ای دی سه بعدی 3D

یکی از جدیدترین تابلوهای ال‌ای‌دی که جدیدا بسیار وایرال شده و در کلیپ های مختلف اینستاگرام دیده میشوند؛ تابلو ال ای دی سه بعدی یا تابلو آینه بی نهایت نام دارند. از نظر فنی این تابلو جز دسته تابلوهای ثابت محسوب شده و شیوه ساخت آن به این صورت است که چند آینه به صورت موازی کنار هم قرار گرفته و تصویر ساخته شده از انعکاس نورها بسیار با عمق به نظر میرسد.

لازم به ذکر است که تابلو ال‌ای‌دی سه بعدی قیمت بالایی داشته و مناسب استفاده در مناطق کم نور میباشد. اگر شما قصد خرید تابلو سه بعدی را برای ورودی محل کسب و کار خود دارید، باید بدانید که این تابلو در محیط های پرنور جلوه بصری بسیار ضعیفی را ارائه میدهد.

تابلو ال ای دی سه بعدی یا آینه بی نهایت

موارد مصرف سفارش تابلو LED

بانکداری. رستوران. خرده فروشی. ترمینال اتوبوس، ایستگاه قطار و فرودگاه. پمپ بنزین. مراکز درمانی. استادیوم و سالن ورزشی. فروشگاه ها، مراکز تجاری و پاساژ ها. نمایشگاه ها و … کسب و کارهایی هستند که میتوانند با سفارش تا‌بلو ال ای دی رشد زیادی داشته باشند.

رنگین رسانه برای کمک به مشاغل در برقراری ارتباط و انتقال پیام های خود به مشتریان با تابلوهای دیجیتال بیگانه نیست. به ما بگویید که به دنبال چه چیزی هستید و ما با شما کار خواهیم کرد تا علائم سفارشی را مطابق با مشخصات شما ایجاد کنیم.

ما از ابتدای کار تا پایان کار شما را همراهی کرده تا بتوانید روی موارد مهم کسب و کار یا سازمان خود تمرکز کنید.

قیمت تابلو led. خرید تابلو ال ای دی

تابلو ال ای دی دیجی کالا، دیوار،‌ دست دوم یا …

یکی از سوالاتی که همیشه از ما پرسیده میشود این است که تابلوی led مورد نظرمان از کجا بخریم؟ نو باشد یا دسته دوم؟ چجوری با بهترین قیمت بهترین کالا را بخریم. نکات مهمی که لازم است در هنگام خرید یا بررسی قیمت تا‌بلو‌ال‌ای‌دی به شکل زیر میباشند.

1- معمولا خرید از واسطه ها سبب افزایش قیمت نهایی محصول میشود و بهتر است تا به صورت مستقیم از تابلو سازی خرید کنید.

2- در سایت های عمومی، پکیج های آماده ارائه میشوند؛ اما تابلوسازی بر اساس نیاز شما به صورت کاملا اختصاصی یک تا‌بلو‌ال‌ای‌دی برای شما میسازد.

3- تا‌بلو‌ال‌ای‌دی دست دوم دارای گارانتی نمیباشد و ممکن است شما را پس از چند ماه دوباره به خرج بیاندازد.

آیا میدانستید تمامی تا‌بلو‌ ال ای دی های ساخته شده توسط رنگین رسانه دارای گارانتی 36 ماهه هستند.

تابلو ال ای دی لیزری

یکی دیگر از انواع تابلوهای ال ای دی، نوع لیزری آن است که حتما تاکنون نظیر آن را در پشت شیشه مغازه‌ها دیده‌اید. این نوع تابلو‌های تبلیغاتی امروزه کاربرد فراوانی دارند و بسیار محبوب‌اند. به طور کلی لامپ‌های ال ای دی در بسیاری از انواع تابلو از جمله لایت باکس و چلنیوم مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما یکی از مهم‌ترین موارد استفاده آن‌ها در تابلو‌های ال ای دی لیزری است.

نور این تابلو‌ها مانند یک لیزر به نظر می‌رسد که از دور به خوبی دیده می‌شود و چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. این تابلو‌ها دارای یک پس زمینه از جنس فیبر و یا پلکسی گلاس هستند که لامپ‌های کوچک ال ای دی روی آن‌ نصب می‌گردند. منبع تغذیه این نوع تابلو باید ۱۲ ولت باشد تا نورپردازی به درستی انجام شود.

ساخت تابلوی ال ای دی لیزری

مراحل ساخت تابلو ال ای دی لیزری :

  • مشاوره تلفنی و آغاز تعامل.
  • بازدید رایگان از محل نصب تابلو.
  • رسیدن به توافق برای طرح و ابعاد تابلو.
  • آغاز ساخت.

پس از برش خوردن زمینه کار لامپ‌ها با رنگ‌های مورد نظر روی پس زمینه نصب می‌گردند. در این مرحله سیم کشی پشت لامپ‌ها باید انجام شود. سیم‌ها در نهایت به منبع تغذیه تابلو متصل می‌‌شوند. این منبع تغذیه باید برق شهری که دارای ولتاژ ۲۲۰ است را به ولتاژ ۱۲ برساند تا لامپ‌های ال ای دی روشن شوند.

پرسش و پاسخ تابلوهای led

انواع تابلوی ال ای دی چیست؟

تابلوهای led در انواع : ثابت، روان، لیزری، سه بعدی، تگ رنگ، سه رنگ، چند رنگ، دوطرفه و … ساخته میشوند. جهت دریافت قیمت دقیق تابلوی مورد نظر خود همین حالا با شماره تلفن 02126712711 تماس حاصل بفرمایید.

قیمت تابلو ال ای دی بر چه اساس مشخص میشود؟

قیمت تابلوLED بر اساس عوامل مختلفی مثل نوع تابلوی ال ای دی، متریال ساخت، ابعاد ساخت، برند لامپ ها، نوع منبع تغذیه، برند تایمر و … مشخص میشود.

سفارش تابلو ال ای دی LED در رنگین رسانه

تیم رنگین رسانه با سال ها تخصص در زمینه ساخت انواع تا‌بلو‌LED آماده پذیرش سفارش تابلو ال ای دی LED بوده و به شما کمک میکند تا اهداف خود را،‌هر چه بهتر برآورده کنید. سفارش تابلو LED در طیف وسیعی از اندازه ها در دسترس است و با مواد بادوام برای استفاده در محیط داخلی یا خارجی ساخته میشود.

چراغ های پر جنب و جوش و با دوام LED نه تنها در طولانی مدت در هزینه شما صرفه جویی می‌کنند، بلکه در گزینه‌های سه رنگ یا تمام رنگ نیز موجود هستند و به شما امکان ایجاد پیام‌های سفارشی با متن‌، گرافیک و انیمیشن را می‌دهد.

برای دریافت قیمت تابلو ال ای دی همین الان با شماره تلفن 02126712711 تماس حاصل بفرمایید.

نصب تابلو ال ای دی

تابلو نئون l e d

  • این تابلوها بسیار ماندگار هستن.
  • به شما این اجازه رو میده که هر طرحی رو پیاده‌سازی کنید.
  • تابلو نئون ال ای دی کمک میکنه با کمترین هزینه، خاص‌ترین جلوه رو به فضا بدید.
  • مقاومت بالای این تابلوها در برابر شرایط جوی مثال زدنیه.

تابلو ال ای دی آرایشگاه

  • این محصول به زیباسازی محیط آرایشگاه شما کمک میکنه.
  • این تابلوها به خاطر ماندگاری بالایی که دارن، گزینه به‌صرفه‌ای برای آرایشگاه محسوب میشن.
  • با استفاده از تابلو ال ای دی آرایشگاه، می‌تونید خدمات‌تون رو به خوبی در معرض نمایش قرار بدید.
  • ضد آب بودن این تابلوها، دید خوبی که در شب دارن و مقاومت‌شون در برابر ضربه و …، اون‌ها رو به شدت محبوب کرده.

تابلوی ال ای دی دار را کجا میتوان سفارش داد؟

برای سفارش تابلو ال ای دی دار می‌تونید به دفتر رنگین رسانه مراجعه کنید و از ارائه خدمات این شرکت باتجربه و کار درست بهره ببرید.

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، رو به روی بوستان شریعتی، کوچه پیروز، پلاک 45، واحد 15.

تابلو ال ای دی

تابلوی ال ای دی سالن زیبایی

یکی از کاربردهای اصلی تابلو ال ای دی سالن زیبایی اینه که خدمات شما داخلش نمایش داده بشه ولی غیر از این، شما می‌تونید طرح‌های تبلیغاتی خلاقانه‌ای رو با استفاده از این نوع تابلو پیاده‌سازی کنید و از تنوع بالای اون لذت ببرید.

تابلوی L E D مغازه

عموما تابلو ال ای دی مغازه به عنوان تابلو تبلیغاتی برای سردر استفاده نمیشه و نقش مکملی رو ایفا میکنه. مثلا اگر شما آبمیوه و بستنی فروشی دارید، برای تابلو سردر بهتره تابلوهایی غیر از ال ای دی رو انتخاب کنید و اگه کنارش ذرت هم می‌فروشید، می‌تونید برای اون قسمت از تابلو ال ای دی استفاده کنید.

تابلو ال ای دی دست دوم بخریم یا جدید؟

زمانی که مشتری سر دوراهی خرید تابلو ال ای دی دوست دوم و جدید قرار می‌گیرد، یعنی پای هزینه در میان است. جا دارد بگوییم که تابلو دست دوم شاید در نگاه اول قیمت کمتری نسبت به تابلو ال ای دی جدید داشته باشد ولی به خاطر پایین آمدن کیفیت آن، به زودی از دست خواهد رفت و افراد باید دوباره هزینه کنند تا یک تابلو نو را سفارش دهند.

بنابراین، خریداری تابلو دست دوم هزینه بیشتری را به همراه خواهد داشت و غیر از این، تابلوهای دست دو هیچ هویتی برای کسب و کار شما به همراه ندارند زیرا طرح و رنگ ابداعی شما در آن‌ها نقش نبسته است.

آیا می‌توان در خانه تابلو ال ای دی ساخت ؟

ساخت هر نوع تابلو توسط افراد نیازمند یادگیری مهارت آن می‌باشد و با تمرین و پشتکار، نشدنی نیست ولی ممکن است به خاطر نبود امکانات ویژه‌ای که در شرکت‌های تابلوسازی وجود دارند، نتیجه نهایی آن چیزی نباشد که شما در ذهن داشتید. با این حال، با تهیه تجهیزات و فضای مناسب، در خانه نیز می‌شود تابلو ال ای دی ساخت .

محاسبه قیمت تابلو ال ای دی ثابت

محاسبه قیمت تابلو ال ای دی ثابت و سایر انواع آن، پس از مشخص شدن ابعاد تابلو، کیفیت متریال مصرفی، نوع طرح و … توسط تیم حرفه‌ای شرکت رنگین رسانه آغاز می‌شود.

نظر مشتری عزیز رنگین رسانه پس از سفارش تابلو ال ای دی

روند بازسازی و به روزرسانی تابلوها می تواند ترسناک یا دشوار به نظر برسد، اما لازم نیست که چنین باشد. مخصوصا زمانی که اطلاعات کمی قبل از سفارش تابلو LED داشته باشید.
در نتیجه پیش از هر گونه اقدام برای سفارش تابلو ال ای دی با ما تماس بگیرید تا از تیم رنگین رسانه مشاوره اختصاصی دریافت کنید.

کلید واژه ها :

قیمت تابلو ال ای دی روان. آموزش ساخت تا‌بلو‌ال‌ای‌دی. تابلو روان سه بعدی. سیم کشی تا‌بلو‌ال‌ای‌دی. سفارش تا‌بلو‌ال‌ای‌دی. تا‌بلو‌LED روان. قیمت تا‌بلو‌LED ثابت. قیمت تابلو روان دو طرفه. سفارش تا‌بلو‌LED. قیمت تابلو روان دست دوم. خرید تابلو ال ای دی. تابلو ال ای دی LED ثابت و روان (قیمت تا‌بلو ال‌ای‌دی۱۴۰۱)

دانلود نسخه PDF این مقاله آموزشی

دانلود PDF راهنمای خرید تابلو ال ای دی LED

دسترسی سریع
4.8/5 - (19 امتیاز)
فهرست

You cannot copy content of this page