سایبان تبلیغاتی

سایبان تبلیغاتی چیست؟

سایبان تبلیغاتی روشی ساده برای جلب توجه عابرین و مشتریان و بخاطر سپاری فروشگاه یا هر محلی است که سایه بان در آنجا نصب شده است. همچنین یک روش موثر برای بهتر دیده شدن کسب و کار شما است. (راهنمای زیر جهت افزایش اطلاعات شما پیش از سفارش سایبان تبلیغاتی آماده شده است.)

سا‌یبا‌ن تبلیغا‌تی مغازه

طرح های برندینگ و تبلیغاتی روی سایبان نسبت به سایر روش های تبلیغات محیطی بسیار کم هزینه تر است. ولی می تواند در مدت زمان کمتر یک نتیجه عالی برای شما به همراه داشته باشد.

تاثیر سایبان تبلیغاتی در برندینگ

سایه بان تبلیغاتی یک روش تبلیغاتی و برندینگ آسان و پرفایده برای استفاده روی ورودی مغازه ها و فروشگاه ها است.

موارد مصرف سایبان تبلیغاتی

این روش تبلیغاتی یعنی سایه بان های تبلیغاتی در صنعت خورده فروشی اعم از شرکت های تولید و پخش مواد غذایی، سوپرمارکت ها، فروشگاه های لوازم روشنایی و برقی و تمام اصناف توسط برندهای مختلف استفاده می‌شود.

صاحبان کسب و کارهای تولیدی و وارداتی، لوازم برقی، لوازم صنعتی و … با چاپ آرم و لوگو بر روی سایه بان تبلیغاتی فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های خود باعث هر چه بیشتر دیده شدن برند خود می شوند.

رنگین رسانه همراه شما

تیم تابلو سازی رنگین رسانه آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما قبل از سفارش سایبان تبلیغاتی است. از ایده پردازی تا طراحی، ساخت و نصب هر گونه سایبان مغازه در کنار شما هستیم.

سایه بان تبلیغاتی - تابلو شرکت افراتاب
چادر سایبان - خرید سایه بان تبلیغاتی

آیا به دنبال قیمت سایبان مغازه هستید یا برای سفارش سایبان تبلیغاتی مغازه نیاز به مشاوره دارید؟ آماده راهنمایی شما هستیم.

نقش سا‌یبا‌ن تبلیغا‌تی در افزایش مشتری

فرض کنید محل کسب و کار شما در فروشگاه هیچ فضای مناسبی برای نصب یک تابلو سردر یا روی شیشه ندارد. اینجاست که میتوانید با نصب یک سایه بان تبلیغاتی علاوه بر مزیت های کاربردی آن برای ایجاد سایه و عدم ورود گرما برای تبلیغات هم استفاده کنید. به این ترتیب افراد بیشتری شما را می‌بینند و در نتیجه مشتریان شما بیشتر و فروش شما افزایش خواهد یافت.

ساخت سایبان تبلیغاتی

طراحی های سایه بان تبلیغاتی همانند فلکسی و بنرهای تبلیغاتی با نرم‌افزارهای گرافیکی انجام می‌شود. و بعد طرح آماده شده سایه‌بان تبلیغاتی با دستگاه های دیجیتال لارج فرمت چاپ شده و روی سازه مخصوص خود قرار گرفته و سپس در محل مناسب بالای ورودی مغازه نصب می‌شود. پیش از سفارش سایبان تبلیغاتی،‌ جالب است بدانیم که این نوع سایبان‌ها کاملا قابل شستشو و تمیز شدن هستند.

قیمت چادر سایبان مغازه. آماده پذیرش سفارش سایبان تبلیغاتی هستیم

همچنین جالب است بدانیم که برای شست و شوی این سایبان ها نیازی به خرید شوینده های خیلی خاص نداریم. چرا که این سایه بان ها به راحتی با شوینده های معمولی بازار هم قابل شست و هستند.

آموزش ساخت سا‌یبا‌ن تبلیغاتی مغازه

ما در رنگین‌رسانه صرفا به دریافت سفارش سایبان تبلیغاتی بسنده نکرده ایم و به خوبی می‌دانیم باید بستری فراهم کرد تا دانش ساخت سایه‌بان های حرفه ای از نسل استادان متخصص به جوانان مشتاق انتقال داده شود. چرا که هنر ساخت سایه بان های جذاب نباید از بین نرود.
از این رو افراد علاقه مند میتوانند با هماهنگ قبلی به کارگاه های تخصصی ما مراجعه کنند و در صورت داشتن صلاحیت های لازم، شروع به آموزش ساخت سایه‌بان کنند.

چادر سایبان مغازه

انتخاب چادر سایبان تبلیغاتی مغازه همواره امری بسیار مهم بوده. به طور کلی از 3 پارچه زیر برای ساخت سایه بان مغازه استفاده میشود.

چادر فلکسی : مرسوم ترین چادری که برای ساخت سایبان استفاده میشود چادر فلکسی است. این پارچه در مقایسه با برزنت، دارای ایستادگی کمتری در برابر شرایط جوی است. اما نقطه قوت آن امکان تعویض آسان و پیاده سازی هر نوع چاپی با بالاترین کیفیت بر روی آن است.

چادر برزنتی : استفاده از چادر برزنتی از قدیمی ترین روش های ساخت سایبان تبلیغاتی است. متریال ساخت این پارچه از کرباس و پلی استر تشکیل شده و مقاومت فوق العاده در شرایط جوی مختلف مثل آفتاب سوزان، باران های شدید و سرمای بالا دارد. یک ویژگی جذاب دیگر پارچه های برزنتی، قیمت مناسب آنهاست.

چادر ترانزیتی : برای ساخت سایبان مغازه به ندرت از این چادر استفاده میشود، ولی گاها دیدیم که از ترانزیت به دلیل مقاوت بالایش در تولید سایبان مغازه استفاده شده.

تولید کننده سایه بان مغازه در تهران. رنگین رسانه آماده دریافت سفارش سایبان تبلیغاتی است.
سفارش سایبان تبلیغاتی با بهترین قیمت

آشنایی با انواع سایبان

1- نوع فنری دستی. 2- مدل های دکوراتیو. 3- کالسکه ای. 5- نوع بازویی دستی و بازویی برقی. 6- مدل های فنری برقی.

قیمت سایبان تبلیغاتی

قیمت سایه‌بان بر اساس نوع و متریال به کار رفته در آن مشخص میشود. اگه به دنبال دریافت آخرین قیمت سایه‌بان مورد نظر خود در سال 1403 هستید، همین الان با شماره تلفن 02126712711 تماس بگیرید. تیم متخصصان رنگین رسانه آماده ارائه مشاوره صفر تا صد در زمینه سفارش سایبان تبلیغاتی به شما میباشد.

سفارش سایبان تبلیغاتی مغازه

چتر تبلیغاتی پایه دار و قابل حمل

احتمالا بارها در خیابان یا نمایشگاه ها دست فروش هایی را دیده اید که زیر چترهای تبلیغاتی مشغول فروش کالا، ساندویچ، بستنی و … هستند. به این نوع چتر ها،‌سایبان چتری قابل حمل و یا سایبان چتری پایه کنار میگویند. این چترها هم جنبه تبلیغاتی و برندسازی دارند و هم به دلیل وزن سبک و مقاومت در برابر باران، محصول پرطرفداری به شمار میروند.

همچنین برای تحقق هدف آگاهی از برند، میتوان از چتر تبلیغاتی در نمایشگاه های سالانه (مثل نمایشگاه کتاب) استفاده کرد. لازم به ذکر است که بسیاری از برندها به فروشگاه هایی که مشتری آنها هستند، چتر تبلیغاتی را به عنوان یک هدیه ارزشمند تقدیم میکنند.

جنس سایبان چتری

برای ساخت سایبان چتری معمولا از پارچه برزنت مرغوب استفاده میشود.‌ همچنین به تازگی از پارچه های نانو نیز در ساخت چتر استفاده میکنند. (البته میتوان از متریال های دیگری مثل کاغذ مخصوص،‌ نایلون و … استفاده کرد؛ که کاملا به اهداف تجاری و بودجه ما بستگی دارد.)

چتر تبلیغاتی

نکات قبل از سفارش سایبان تبلیغاتی

1- بررسی شرایط آب و هوایی محل نصب بسیار مهم است. مثالا : اگر شما در منطقه ای با رطوبت، بارش بالا و باد زیاد هستید،‌خیلی از سایه‌بان های تبلیغا‌تی به زودی فرسوده میشوند و برای شما کاربردی نخواهند داشت.

2- اطمینان از به کار رفتن متریال با کیفیت در هنگام ساخت. مثالا : پارچه سایبان نقش مهمی در عمر محصول ما دارد. هنگام ساخت باید از پارچه با دوام و ضد آب استفاده شود. همچنین اسکلت سایه‌بان و کیفیت بازوهای استفاده شده نیز باید بالا باشد و به راحتی باز و بسته بشود.

3- انجام محاسبات دقیق از متراژ و مساحت مغازه برای ساخت بهترین سایبان،‌ بسیار کلیدی است و نباید توسط فرد غیر حرفه ای انجام شود. رعایت این نکات پیش از سفارش سایبان تبلیغاتی شما را از دام هزینه های ثانویه و دردسرهای تمام نشدنی رها میکند.

ساخت سایبان مغازه. سفارش سایبان تبلیغاتی

آیا می خواهید با یک سایه‌بان تبلیغا‌تی سفارشی مشتری جدید جذب کنید؟ بیایید صحبت کنیم.

کلید واژه ها :
سفارش سایبان تبلیغاتی مغازه. رنگین رسانه. سا‌یبا‌ن تبلیغا‌تی رایگان. قیمت سایبان مغازه دسته دوم. سا‌یبا‌ن تبلیغا‌تی ماشین. چادر سایبان. تولیدکننده سایبان مغازه. قیمت سایبان دسته مغازه. قیمت سایبان چتری. قیمت سایبان برقی مغازه. قیمت سایبان بازویی دستی. قیمت چادر سایبان مغازه. ساخت سایبان مغازه.
چتر بالکن. خرید چتر برای تراس. سایبان چتری قابل حمل. چادر تبلیغاتی. چتر تبلیغاتی پایه دار سایبان چتری پایه کنار.

دانلود نسخه PDF این مقاله آموزشی

دانلود PDF راهنمای خرید سایبان تبلیغاتی

دسترسی سریع
4.8/5 - (18 امتیاز)
فهرست

You cannot copy content of this page