تابلو نام ساختمان

تابلو اسم ساختمان مسکونی

ورودی یک ساختمان با یک تابلوی زیبا و هماهنگ با معماری ساختمان باعث ایجاد انرژی مثبت در مراجعه کنندگان می‌شود. و اگر ساختمان شما تابلوی نام ساختمان نداشته باشد، پیدا کردن مسیر برای افراد دشوار می‌شود. تابلو اسم ساختمان باید قابل خواندن، واضح و چشم‌نواز باشد. ما به شما کمک می‌کنیم تا یک تابلوی ساختمانی ویژه و منحصر به فرد داشته باشید. (راهنمای زیر جهت افزایش اطلاعات شما پیش از خرید یا سفارش تابلو نام ساختمان آماده شده.)

چرا به تابلو نام ساختمان نیاز داریم؟

علاوه بر شناسایی ساختمان ، از تابلوی نام ساختمان نیز می‌توان برای زیبایی دکوراسیون بیرونی خانه و ایجاد اولین برداشت خوب عابران استفاده کرد. ما در مورد بایدها و نبایدهای اساسی در مورد ساخت و نصب یک تابلو نام ساختمان برای خانه یا ساختمان شما بررسی می‌کنیم.

پلاک ساختمان هدف عملکردی شناسایی یک ساختمان را دارد. با این حال، یک تابلو نام نیز می تواند به عنوان یک عنصر دکوراسیون عمل کند، که نشان دهنده حساسیت های سبک صاحب خانه است. “امروزه ، تابلوهای نام به سبک های مختلفی مانند مدرن ، انتزاعی ، مبتنی بر مفهوم و همچنین تابلوهای نام با الهام از مذهب فرد ارائه می شوند و می توانند به هر زبان ساخته شوند. آنها را می توان بر روی درها ، یا در ورودی خانه یا بالای نمای ساختمان نصب کرد.

تابلو نام ساختمان

آیا به دنبال قیمت تابلو اسم ساختمان در 1403 (جهت سفارش تابلو نام ساختمان) و یا خرید تابلو مجتمع مسکونی هستید؟

لیست قیمت تابلوی ساختمان در 1402 – 1403

قیمت تابلو ساختمان

ساخت تابلو مجتمع مسکونی

ورودی یک ساختمان با یک تابلوی زیبا و هماهنگ با معماری ساختمان  باعث ایجاد انرژی مثبت در مراجعه کنندگان می‌شود. و اگر ساختمان شما تابلوی نام ساختمان نداشته باشد، پیدا کردن مسیر برای افراد دشوار می‌شود.  یک تابلوی ساختمانی باید قابل خواندن،  واضح و چشم‌نواز باشد. مواد صحیح را تابلوی ساختمانی، خود با دقت و توجه فراوان و با کمک همکاران ما انتخاب کنید.

معماران و سازنده های ساختمان امروزی تابلو نام ساختمان سفارشی را ترجیح می دهند. در نتیجه تابلوی اسم ساختمان اغلب شامل مضامین یا علاقه اعضای خانواده ، یا حرفه یک شخص و غیره است، علاقه شخصی سفارش دهنده در طراحی یک تابلوی نام ساختمان می‌تواند تاثیرگذار باشد و ما به آن احترام می‌گذاریم ضمن اینکه بهترین پیشنهاد را ارائه می‌کنیم.

یک تابلو نام ساختمان زیبا  احساس خوبی ایجاد می‌کند و باعث تمایز نمای ساختمان نسبت سایر ساختمان‌های اطراف می‌شود.

همچنین یک تابلو اسم ساختمان خوب باعث شهرت ساختمان می‌شود و افراد زیادی آن را به خاطر می‌سپارند و در منطقه متمایز می‌شوید.

تابلو اسم ساختمان اداری

 نصب تابلوی اسم ساختمان مسکونی

معمولا محل نصب تابلوی نام ساختمان توسط معماران و طراحان ساختمان روی نمای اصلی ساختمان یا بالای درب ورودی ساختمان در نظر گرفته می‌شود. اگر ساختمانی این شرایط را نداشت همکاران ما در رنگین رسانه با بررسی محل و با توجه به معماری ساختمان محل مناسب را بررسی و پیشنهاد می‌دهند.

نکاتی برای نصب تابلو روی نمای ساختمان

اطمینان حاصل کنید که پلاک نام به اندازه کافی بزرگ است و می تواند از فاصله چند متری دیده شود.
طرحی که برای پلاک نام انتخاب شده است باید به خوبی با معماری درب اصلی ترکیب شود.
در صورت امکان درب اصلی و همچنین تابلو نام ساختمان دارای روشنایی باشد تا مراجعین در تاریکی به راحتی ساختمان را پیدا کنند.
طرح تابلوی ساختمان هر چه ساده تر باشد زیباتر است و شلوغ کردن بیش از حد طرح باعث کاهش دید نام ساختمان می‌شود.
اطمینان حاصل کنید که تابلوی نام ساختمان به طور مرتب تمیز شده و بدون گرد و غبار است.

قیمت تابلو اسم ساختمان

قیمت نصب تابلوی اسم ساختمان سفارشی برای مجتمع شما شما ممکن است کمتر از تصور شما باشد. ما مجموعه وسیعی از گزینه های مختلف با هزینه مناسب از تابلوهای پلکسی و مولتی استایل تا حروف برجسته چلنیوم، استیل، پلاستیک و فلزی ارائه می‌دهیم.  همچنین  می‌توانید از متریال ترکیبی ما انتخاب کنید تا تابلوی شما جذاب و جذاب تر شود، یا با افزودن نورپردازی تابلوی شما بعد از تاریکی هوا به راحتی دیده شود.

تابلو نام ساختمان ملک شما را به دیگران معرفی می کند و باعث می شود که تصویر ساختمان شما در ذهن ها بماند.

ما در گروه  تابلوسازی رنگین رسانه منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم تا بتوانیم با پرسیدن چند سوال بهترین پیشنهادی را برای تابلوی اسم ساختمانتان آماده کنیم. همین حالا تماس بگیرید و از شرایط ویژه ما برخوردار شوید.

تابلو پشت بام بانک رفاه کارگران- خرید و سفارش تابلو نام ساختمان

انواع تابلو اسم ساختمان

تابلوهای نام ساختمان انواع مختلفی دارند و به طور کلی به چند دسته زیر تقسیم میشوند.

  • تابلوی سردر ورودی مجتمع مسکونی یا اداری.
  • تابلوی نام ساختمان روی نما.
  • تابلو روی در ورودی مجتمع.
  • تابلو‌های راهنما برای بخش‌های مختلف ساختمان.

می‌توانید در تمامی بخش‌های گفته شده انواع تابلو‌هایی که در ادامه آورده شده‌اند را نصب کنید و به زیبایی ساختمان خود بیفزایید. فرقی نمی‌کند که مجتمع شما مسکونی یا اداری باشد. در هر صورت با نصب تابلو‌های نام و راهنما می‌توانید به افرادی که به تازگی به این ساختمان مراجعه کرده‌اند کمک کنید مسیر درست را بیابند.

تابلوی حروف برجسته نما ساختمان

یکی از متداول‌ترین انواع تابلو ساختمان مسکونی، تابلوهای حروف برجسته هستند؛ که این روز‌ها روی نمای بسیاری از ساختمان‌ها دیده می‌شوند. این نوع حروف برجسته می‌توانند روی نمای خود ساختمان و بدون پس زمینه نصب شوند و یا می‌توانند دارای یک پس زمینه از جنس استیل، کامپوزیت و یا چلنیوم باشند. همچنین جنس خود حروف ممکن است از جنس نئون پلاستیک و یا چلنیوم ساخته شود. این تابلو‌ها با انواع نور‌های ال ای دی نورپردازی می‌شوند.

تابلو نام ساختمان

تابلو مقبره‌ای برای ساختمان

از دیگر انواع تابلو نام ساختمان نوع مقبره‌ای آن است که به صورت یک باکس با جنس‌های مختلف و معمولا روی سطح زمین نصب می‌شود. این نوع تابلو‌ها مناسب فضای باز و بزرگ هستند. نام ساختمان بر روی آن‌ها می‌تواند به صورت برجسته و یا مسطح کار شود.

لیست اسم ساختمان مسکونی

انتخاب اسم برای ساختمان و ساخت تابلو برای اون علاوه بر این که به شما در آدرس‌دهی کمک می‌کنه، زیبایی و جلوه‌ی خاصی هم به ساختمان می‌بخشه.

همین الآن وقتی حرف از اسم ساختمان میاد، ممکنه شما به یاد ساختمان‌هایی بیفتید که اسامی خاصی دارن و به طور دقیق به یاد بیارید که در چه محله،خیابان و کوچه‌ای قرار دارن. اسم گذاشتن برای ساختمان به شما کمک می‌کنه نما و آدرس ساختمان‌تون رو در ذهن عابرین حک کنید و به خوبی همیشه شما رو به یاد بیارن.

چیزی که در انتخاب اسم ساختمان مسکونی یا هر ساختمان دیگری مهمه، متناسب بودن اون اسم با ویژگی‌های ظاهری ساختمان هست.

تابلو راهنما ساختمان

لیست اسامی خاص برای ساختمان مسکونی

عمارت ارغوان. قصر فراهان. کاخ فرهمند. قصر دلگشا. عمارت بزرگان. کاخ فرهیخته. عمارت الماس. رزیدنس یسنا. قصر سپید. کاخ هخامنش. عمارت بزرگمهر. کاخ روشنا. قصر خورشید. کاخ بزرگ‌منش. عمارت ایران. کاخ پایتخت. رزیدنس آرسام.

بهترین اسامی برای ساختمان

ما لیست بهترین اسامی ساختمان رو قرار دادیم و در این بخش به طور اختصاصی اسامی ترکی، خارجی، لاکچری و … رو ارائه می‌کنیم.

اسم مجتمع مسکونی ترکی

گوزل سارای. اوزل سارای. موهتشم. کابوک. گوکیوزو.

اسم ساختمان مدرن

ایلنا. پارادایس. هرمس. گیسیا. شیده.

اسم ساختمان لاکچری

آسا. رولان. پارامیس. چناران. سناتور.

اسم ساختمان خارجی

کاسل. پالاس. پلاس 1. یونیک. گلدن گاردن.

تابلو نام ساختمان

پرسش و پاسخ :

انواع تابلوی نام ساختمان چیست؟

تابلو نام ساختمان انواع مختلفی نظیر حروف برجسته : فلزی، استیل، چلنیوم، ترموود، پلاستیک و … دارد. شما می‌توانید تابلوی مورد نظر را بر اساس بودجه و سلیقه و نظر اعضای ساختمان انتخاب کنید.

آیا تابلو اسم ساختمان گارانتی دارد؟

بله. تمامی تابلو‌های ساخت رنگین رسانه دارای گارانتی ۳۶ ماهه هستند. همچنین این تابلو‌ها خدمات پس از فروش ویژه از جمله نصب رایگان را دریافت خواهند کرد. برای دریافت قیمت دقیق و سفارش تابلو می‌توانید با تیم رنگین رسانه تماس حاصل بفرمایید.

اسم ساختمان ایرانی را چگونه انتخاب کنیم؟

انتخاب اسم ساختمان ایرانی بهتر است با توجه به تصویری که ساختمان در ذهن عابرین نقش می‌بندد انجام شود و غیر از این، باید نوع ساختمان در انتخاب اسم دخیل باشد.

برای مثال اگر ساختمان پزشکان است، کلمات متناسب با این موضوع مانند نوای سلامتی، تندرست، سیب سبز و … انتخاب خوبی است و برای یک ساختمان آموزشگاه موسیقی اسامی مانند آوای دلنشین، نوا و … بهتر است برگزیده شوند.

قیمت تابلو نام ساختمان چگونه محاسبه می‌شود؟

عوامل مختلف تاثیرگذار در قیمت تابلو نام ساختمان عبارت اند از: نوع تابلو، کیفیت متریال استفاده شده در آن، ابعاد تابلو، طرح تابلو و …

نمونه تابلو ساختمان و مجتمع مسکونی

سوالات متداول پیش از خرید و سفارش تابلو مجتمع مسکونی

آیا می خواهید با یک علامت سفارشی مشتری جدید جذب کنید؟ بیایید صحبت کنیم

کلید واژه ها :
نمونه تابلو ساختمان. نمونه تابلو مجتمع مسکونی. نصب تابلو روی نمای ساختمان.
انواع تابلو نام ساختمان. تابلو اسم ساختمان مسکونی.
دسترسی سریع
4.8/5 - (26 امتیاز)
فهرست

You cannot copy content of this page