تابلو فضای داخلی

تابلو فضای داخلی چیست؟

آرم های نمایش داده شده در دیوارهای لابی و اتاق کنفرانس، فضای داخلی ادارات، کلینیک ها و … همگی تابلو فضای داخلی یا تابلو لوگو محسوب میشوند. (راهنمای زیر جهت افزایش اطلاعات شما پیش از سفارش تابلو فضای داخلی آماده شده است.)

خواه به دنبال تابلوهای داخلی ، نمایشگرهای دیواری ، حروف سه بعدی یا پلاک‌های سردر واحدها باشید، ما می توانیم راه حلی را برای دستیابی به اهداف بازاریابی طراحی کنیم و در عین حال اولین تأثیر مثبت را برای بازدید کنندگان ایجاد کنیم.

آیا به دنبال خرید تابلو لوگو یا برآورد قیمت و سفارش تابلو فضای داخلی هستید؟ تیم رنگین رسانه آماده ارائه مشاوره کاملا رایگان به شما در زمینه خرید لوگو دیواری چلنیوم، استیل، فلزی، پلکسی، حروف برجسته میباشد. همین الان با ما تماس بگیرید.

قیمت تابلو لوگو و تابلوی فضای داخلی در 1402 – 1403

قیمت تابلو فضای داخلی و تابلو لوگو

آشنایی با تابلو فضای داخلی

لوگوهای سه بعدی، آرم و حروف برجسته ما فقط با استفاده از تکنیک های پیشرفته ساخت، در نقطه کانونی قسمت پذیرش، فضای اداری یا نمایشگاه شما تبدیل می شوند. اجازه دهید تخیل شما فراتر از ذهن برود. اگه میتوانید رویای چیزی رو داشته باشید، ما میتوانیم محققش کنیم. ماهیت طرح را می توان با انتخاب انواع فلزات و رنگ آمیزی عالی به دست آورد.

ما از موادی مانند  پلکسی (اکریلیک) ، فلزات ، اتصال دهنده های تزئینی، روشنایی LED و موارد دیگر برای ایجاد یک تابلو لوگو سفارشی استفاده می‌کنیم.

مشتریان اصلی تابلو لوگو، شرکت ها،‌ موسسات مالی و کسب و کارهای لوکس هستند.

ساخت و نصب تابلو لوگو داخل شرکت

اهمیت تابلو فضای داخلی

لوگوی خود را به داخل فضای اداری بیاورید و یک تجربه منسجم از مشتری را با یک نمایشگر بصری که مارک تجاری و پیام شما را در عین تقویت محیط داخلی خود منتقل می کند، حفظ کنید. در واقع، تابلوهایی که روی دیوارهای خود نصب می کنید به همان اندازه تابلوهایی که در فضای بیرونی نشان می دهید مهم (و تأثیرگذار) هستند.

نکاتی پیش از خرید تابلو فضای داخلی

  • از فونت خوب و جذابی استفاده کنید.
  • برای افزایش چشم نوازی تابلو از رنگ بندی صحیح و نور مناسب استفاده کنید.
  • از متریال بی کیفیت استفاده نکنید.

مزایای اصلی تابلو فضای داخلی چیست؟

بهتر است قبل از خرید تابلو داخلی مورد نیازمان، با مزایای این دسته از تابلو ها بیشتر آشنا بشیم.

  1. زیباسازی فضای داخلی شرکت و ایجاد محیطی چشم نواز.
  2. افزایش اعتماد مشتریان به برند ما.
  3. بهبود جلوه حرفه ای شرکت هنگام عکسبرداری از محیط کار.
  4. افزایش جذابیت بصری تیزرهای تبلیغاتی و شانس بالاتر برای جذب مشتری.
  5. نمایش پیام های انگیزشی و تبلیغاتی به شکلی لوکس در محل کار.
  6. کمک به ماندگار شدن نام و شعار برند در ذهن مشتریان.
تابلو شرکتی
ساخت تابلو لوگو داخلی طلایی

تابلو لوگو شرکت

استفاده از تابلو لوگو شرکت سبب نمایش اعتبار و قدرت برند ما به مشتریان شده و تاثیرگذاری خوبی برای ترغیب آنها به همکاری با برند ما دارد. تابلوهای فضای داخلی شرکت معمولا با حروف برجسته ساخته شده و بر روی دیوار نصب میشوند.

به غیر از نمایش لوگو شرکت در این تابلوها، معمولا شعار برند، خدمات اصلی و مزایای رقابتی نیز از طریق تابلو لوگو پروموت میشوند. هزینه ساخت تابلو لوگو شرکت بر اساس متریال به کار رفته، ابعاد کار و نوع تابلو محاسبه میشود.

تابلو لوگو حروف برجسته طلایی

قیمت تابلو لوگو

تیم رنگین رسانه با سالها تجربه در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع تابلو لوگو برای برترین برندها؛ آماده کمک به رشد برند شما میباشد. ما هیچ محدودیتی در زمینه طراحی و ساخت تابلوهای فضای داخلی نداشته و تمامی تابلوها نیز با گارانتی عرضه میشوند. برای دریافت مشاوره رایگان لوگو دیواری، لوگو چلنیوم، لوگو برجسته فلزی، ساخت لوگو استیل و یا خرید تابلو لوگو شرکت همین الان با شماره تلفن 02126712711 تماس حاصل بفرمایید.

مشتریان اصلی تابلو لوگو

1- شرکت ها. 2- سالن های زیبایی. 3- کلینیک های دندانپزشکی. 4- فروشندگان مبل و دکوراسیون داخلی. 5- بانک ها و موسسات مالی. 6- صرافی و کارگزاری ها. 7- فروشگاه های زنجیره ای. 8- انواع هتل. 9- گروه های صنعتی. 10- ادارات دولتی. 11- دفاتر حقوقی و … همگی مشتریان اصلی خرید تابلو لوگو هستند.

ساخت تابلو لوگو در ابعاد کوچک

آیا به دنبال قیمت یا خرید تابلو لوگو شرکتی، لوگو دیواری، لوگو تابلو، لوگو استیل، لوگو پلکسی، لوگو چلنیوم، لوگو برجسته فلزی و یا سفارش اجرای لوگو روی دیوار هستید؟ برای دریافت قیمت تابلو داخلی در سال ۱۴۰۱ همین الان با ما تماس حاصل بفرمایید.

چند نوع تابلو فضای داخلی داریم؟

به طور کلی تابلو لوگو های دیواری به سه دسته زیر تقسیم میشوند.

  • تابلو لوگو چلنیوم.
  • لوگو برجسته فلزی.
  • تابلو لوگو استیل.

حروف پلکسی، پی وی سی ، فلز حکاکی شده با لیزر و حروف برجسته تا حد زیادی متداول ترین مواد برای علائم داخلی سفارشی هستند. صرف نظر از انتخاب شما، هر علامت در رنگین رسانه فقط با استفاده از بالاترین کیفیت متریال، فرآیندها و کیفیت ساخت عالی ساخته می شود که لوگوی شما را برای سال‌های آینده خوب نشان می‌دهد.

خرید و سفارش تابلو فضای داخلی در رنگین رسانه

برندسازی با نصب تابلو لوگو

شما با قرار دادن تابلو فضای داخلی در داخل محل کسب و کار خود، به بازدیدکنندگان خود اطلاع دهید که می توانند به شما اعتماد کنند. چرا که فضای حرفه ای برای خود ایجاد می کند و به اعتبار نام برند خود اهمیت ویژه ای میدهید.

صرف نظر از صنعت کسب و کار شما، از بخش تابلوهای مراکز درمانی و مطب  یا تابلوی موسسات مالی و بانکی گرفته تا مدارس و فروشگاه‌ها و شرکت ها، همه می توانند از این نوع تابلوهای داخلی بهره مند شوند. در حالی که نیاز به تابلو فضای داخلی در دنیا بسیار متداول است و ما میتوانیم یک تابلو لوگو منحصر به فرد برایتان تولید کنیم.

ساخت تابلو لوگو

این که آیا شما ایده های خود را ترسیم کرده اید یا از ابتدا شروع کرده اید، ما با شما تبادل نظر می کنیم تا مطمئن شویم که تابلوهای داخلی و نمایش لوگو شما با ظاهر و احساس فضای شما مطابقت دارد. در نهایت ، ما می خواهیم تابلوی لوگو شما فضای شما را افزایش دهد، نه از تزئینات موجود شما کم کند و نه با آنها مغایرت داشته باشد. (به شما پیشنهاد میدهیم تا پیش از سفارش تابلو فضای داخلی از خدمات مشاوره رایگان رنگین رسانه استفاده نمایید.)

هنگامی که ما برای نمایش برند شما به طراحی پرداختیم، به کار خود ادامه خواهیم داد. انتخاب متریال مناسب برای تابلوی شما می تواند پیام برند شما را حتی بدون گفتن کلمه ای بیان کند. بنابراین ظاهر و احساسی را که می خواهید به دست آورید با دقت در نظر بگیرید. چه ظاهری زیبا و شرکتی مورد پسند شما باشد ، چه رویکردی رنگارنگ و پر جنب و جوش بیشتر سبک شما باشد. تابلو فضای داخلی می تواند در دستیابی به آن کمک کند.

ساخت تابلوی مطب و کلینیک توسط تیم تابلوسازی رنگین‌رسانه

سفارش تابلو لوگو دیواری

مراحل سفارش به شرح زیر میباشد :

  • تماس با رنگین رسانه.
    (در مرحله اول باید با رنگین رسانه تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. مشاورین ما، شما را در زمینه انواع تابلو و انتخاب‌هایی که پیش رو دارید راهنمایی خواهند کرد.)
  • بازدید حضوری.
    (سپس طی یک قرار حضوری در محل نصب تابلو متخصصین رنگین رسانه در محل حاضر می‌شوند و با مشورت شما نوع تابلو و اندازه آن تعیین می‌گردد. همچنین نحوه نصب تابلو لوگو مشخص خواهد شد.)
  • ساخت تابلو لوگو دیواری.
    (در این مرحله ساخت تابلو دیواری با بهترین متریال آغاز می‌گردد و پیش می‌رود. ساخت تابلو در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می‌شود.)
  • نصب تابلوی لوگو.
    (در قسمت آخر نیز تابلوی آماده شده به محل نصب آورده می‌شود و با دقت و سرعت بالا کار نصب تابلو لوگو انجام خواهد شد.)

قیمت تابلو پشت نور

تابلو لایت باکس، بک لایت و … همگی از جمله تابلوهای پشت نور هستن که برای زیباسازی فضای داخلی کافه، رستوران، سالن زیبایی و … مورد استفاده قرار می‌گیرن و جلوه ویژه‌ای به محیط میدن.

تصویری از یک تابلو لایت باکس خاص برای رستوران دریایی.

تصویری از یک تابلو لایت باکس خاص برای رستوران دریایی.

قیمت تابلو دکوراتیو فلزی

عوامل مختلفی روی قیمت تابلو دکوراتیو فلزی تاثیر می‌ذارن از جمله:

  • جنس و کیفیت متریال استفاده شده.
  • نوع زیرسازی که برای تابلو فلزی استفاده میشه.
  • نوری که پشت حروف برجسته فلزی تعبیه میشه (بک لایت) و …

تابلو باکسی چیست؟

تابلو باکسی یکی از انواع تابلوهایی که عموما برای فضای داخلی استفاده میشن.

تابلو باکسی یکی از انواع تابلوهایی که عموما برای فضای داخلی استفاده میشن.

قیمت لوگو روی دیوار

عوامل موثر بر قیمت لوگو روی دیوار (ساخت تابلو لوگو فضای داخلی) نیز به شرح زیر میباشند.

  • جنس تابلو.(فلزی، نئون پلاستیک، ال ای دی، کامپوزیت و …)
  • نوع و برند متریال تابلو‌ فضای داخلی.
  • شیوه نورپردازی تابلوی لوگو.
  • منبع تغذیه تابلو.
  • و سایر موارد.

تابلو لوگو

آیا لوگو برجسته با ورق طلا همیشه بهتر از لوگو برجسته پلکسی است؟

شاید نام ورق طلا ذهن مردم را به اشتباه اندازد ولی انتخاب تابلو لوگو باید بر اساس نوع کسب و کار انجام شود. برای مثال، در یک مغازه فروش لوازم یدکی شاید رنگ طلایی تناسب زیادی نداشته باشد و بهتر باشد از لوگو برجسته پلکسی در رنگ‌های قرمز یا آبی استفاده شود. غیر از این، حروف برجسته پلکسی رنگ طلایی نیز دارند که با توجه به مزایای این نوع تابلو، می‌تواند انتخاب بهینه‌ای باشد.

قیمت لوگو پلکسی بالا است؟

میزان قیمت لوگو پلکسی با توجه به پیچیدگی طرح و نوع بستری که برای آن انتخاب می‌شود، بالا و پایین می‌رود و رقم ثابتی ندارد. جهت اطلاع از هزینه دقیق تابلوی خود، می‌توانید با تیم مشاوره رنگین رسانه تماس بگیرید و پس از اعلام مشخصات لوگوی خود، قیمت نهایی را از آن‌ها بپرسید.

تابلو لوگو

آیا به دنبال خرید تابلو لوگو داخلی برای افزایش جذابیت نمای داخلی محل کسب و کار خود هستید؟
آماده ارائه مشاوره کاملا رایگان به شما برای رسیدن به بهترین جمع بندی برای خرید تابلو داخلی مورد نظرتان هستیم.

کلید واژه ها :
سفارش تابلو فضای داخلی. ساخت تابلو لوگو برجسته. لوگو استیل. لوگو پلکسی. اجرای لوگو روی دیوار. لوگو برجسته فلزی. لوگو دیواری. لوگو پلکسی. لوگو چلنیوم.

دانلود نسخه PDF این مقاله آموزشی

دانلود PDF راهنمای خرید تابلو فضای داخلی (تابلو لوگو)

دسترسی سریع
4.8/5 - (28 امتیاز)
فهرست

You cannot copy content of this page