حروف برجسته فلزی

جزئیات طراحی حروف برجسته فلزی

جزئیات طراحی حروف برجسته فلزی

حروف برجسته فلزی یکی از قدیمی ترین و ابتدایی ترین حروف بکار رفته در تابلوسازی بشمار می رود که از زمان های قدیم تا کنون پیشرفت ها و تحولات بسیاری را تجربه کرده است. در قدیم به دلیل کمبود امکانات و نبود تکنولوژی ها حروف فلزی را با استفاده از ورق های فلزی که از قبل استاد کاران با مداد طرح را بر روی ورق نقش می بستند و سپس با دستگاه برش و یا قیچی ورق ها برش داده می شد. در ساخت حروف برجسته از ورق های مختلفی که هر کدام ضخامت متفاوتی دارند استفاده می شود، انتخاب ورق های فلزی بسته به قطر قلم حروف است که هرکدام کاربرد متفاوتی خواهند داشت.

مزایای حروف برجسته فلزی

هزینه مقرون به صرفه

قیمت حروف برجسته فلزی نسبت به سایر حروف از هزینه ساخت و نصب پایین تری برخوردار بوده که برای کسب و کارها با بودجه کمتر بسیار مناسب است.

بادوام

این حروف به دلیل جنسی که دارند در برابر شرایط جوی مختلف از مقاومت بالایی برخوردار بوده که همین امر سبب طول عمر بیشتر و دوام بالای آن می شود.

رنگ های متنوع

اگر در ساخت حروف برجسته فلزی از ورق های گالوانیزه استفاده کنید می توانید حروف خود را با رنگ سازمانی و یا هر رنگ دیگری به ساخت برسانید.

رنگ کوره ای

رنگ کوره ای از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است اما در صورتی این روش را انتخاب کنید که تعداد حروف و محیطی که می خواهید کار کنید وسیع باشد، در غیر این صورت هزینه آن به صرفه نیست.

تنوع جنس

برخی از حروف برجسته از نوع استیل ساخته می شوند که صاحب کسب و کار باید به نوع استیل، یعنی بگیر یا نگیر بودن آن توجه داشته باشد. ورق استیل نگیر توسط آهنربا جذب نمی شود و از دوام بالاتری نیز برخوردار است.

تمیزی آسان

در صورت کثیف شدن و یا نشست گرد و خاک بر روی حروف، به راحتی تمیز و پاک می شوند، به دلیل جنس حروف گرد و خاک به خود جذب نمی کند.

انواع حروف برجسته فلزی

امروزه در بسیاری از تابلوهای سردر مغازه از حروف برجسته فلزی استفاده می شود اما به دلیل تنوع مدلها و شکل های متنوعی که بکار برده می شود تشخیص آنها برای افراد معمولی کمی دشوار می باشد. از طرفی با پیشرفت تکنولوژی، تابلوسازان با ادغام سلیقه و خلاقیت های خود با ترفندهای تابلوسازی توانسته اند حروف های متنوع و جذابی را به ساخت و نصب برسانند که این امر باعث استقبال صاحبان کسب و کارها شده است. در ادامه پرطرفدارترین و کاربردی ترین حروف برجسته فلزی را به شمار معرفی خواهیم کرد.

ساخت تابلو رستوران

فلزی بدون نور

ساخت حروف برجسته برای کافه

فلزی نور اندریک با پایه

ساخت حروف برجسته

فلزی رینگی

ساخت حروف برجسته

فلزی پلاس

نمونه حروف چلنیوم

فلزی پلاس رینگی

قیمت حروف برجسته

فلزی الماسی

ساخت حروف

فلزی نور اندریک با پلاکسی دوغی

آیا می خواهید با یک علامت سفارشی مشتری جدید جذب کنید؟ بیایید صحبت کنیم

امتیاز شما page
فهرست

You cannot copy content of this page