حروف برجسته پلاستیک

جزئیات طراحی حروف برجسته پلاستیک

جزئیات طراحی حروف برجسته پلاستیک

این حروف که از طلق های پلکسی گلاس ساخته می شوند با نام های حروف پلاستیک یا نئون پلاستیک مشهور هستند. ساختار حروف برجسته پلاستیک به این شکل بوده که نور دورن حروف به صورت منظم پراکنده شده و تابش نور برروی حروف و کناره های حروف قرار می گیرد که جلوه ای زیبا و جذاب به حروف می بخشد.

مزایای حروف برجسته پلاستیک

پرکاربرد

حروف برجسته پلاستیک به دلیل تنوع رنگ و جذابیتی که دارد مورد استقبال بسیاری از کسب و کارها قرار می گیرد، البته توجه داشته باشید که مقاومت این حروف کمتر از حروف چلنیوم و استیل می باشد.

تنوع حروف

این حروف در ابعاد و اشکال مختلفی تولید می شود و هر کدام به شکل های تخت، مشجر، براق و مات قابل اجرا است که از این نظر می توان گفت که نیاز صاحب کسب و کار را به صورت کامل برطرف خواهد ساخت.

کیفیت بالا

همانطور که اشاره کردیم این حروف از پلاکسی گلاس تولید می شوند و اگر جنس طلق ها با کیفیت نباشند آسیب پذیری آن افزایش خواهد یافت، ما این حروف با با پلاکسی گلاس هایی که ساخت کشور تایوان هستند تولید می کنیم که بالاترین کیفیت را دارا می باشند.

طراحی اصولی

طول عمر و دوام حروف کاملا ارتباط مستقیمی با نوع پلاکسی و طریقه ساخت دارد، ما در رنگین رسانه با طراحی و ساحت اصولی و همچنین استفاده از بهترین جنس پلاکسی طول عمر و دوام حروف برجسته پلاستیک را تضمین خواهیم کرد.

کیفیت نور

در اکثر حروف از ماژول های نئون برای نور دهی استفاده می کنند که از کیفیت تابش نور کمی برخوردار است، اما ما در حروف های پلاستیک از ماژول های LED  و SMD استفاده خواهیم کرد تا دارای عمر بیشتر و تابش نور بیشتری باشد.

مصرف برق کمتر

در حروف هایی که از لامپ های LED و SMD استفاده می شود مصرف برق تا 60 الی 80 درصد نسبت به نئون کاهش پیدا می کنند که این امر برای صاحبان کسب و کار از اهمیت بسیار بالایی برخورد است.

انواع حروف برجسته پلاستیک

امروزه در بسیاری از تابلوهای سردر مغازه از حروف برجسته پلاستیک استفاده می شود اما به دلیل تنوع مدلها و شکل های متنوعی که بکار برده می شود تشخیص آنها برای افراد معمولی کمی دشوار می باشد. از طرفی با پیشرفت تکنولوژی، تابلوسازان با ادغام سلیقه و خلاقیت های خود با ترفندهای تابلوسازی توانسته اند حروف های متنوع و جذابی را به ساخت و نصب برسانند که این امر باعث استقبال صاحبان کسب و کارها شده است. در ادامه پرطرفدارترین و کاربردی ترین حروف برجسته پلاستیک را به شما معرفی خواهیم کرد.

ساخت تابلو رستوران

حروف برجسته چلنیوم فول کالر ( Full Color )

این حروف همانند حروف چند رنگ می باشند با تفاوت اینکه قابلیت نمایش 16 رنگ را دارند.

ساخت حروف برجسته برای کافه

حروف برجسته چلنیوم چند رنگ

در این حروف از لامپ های SMD استفاده می شود تا حروف به صورت زمانی یا به هر شکل دیگری تغییر رنگ دهند.

ساخت حروف برجسته

حروف برجسته چلنیوم پلکسی دوبل

در این نوع می توان از دو رنگ مختلف پکسی گلاس استفاده کرد که موجب جذابیت بیشتر خواهد شد.

ساخت حروف برجسته

حروف برجسته چلنیوم ساده

در این نوع از حروف از پلکسی گلاس، لبه چلنیوم، ورق های PVC و لامپ های LED استفاده می شود، همچنین هزینه و ساخت و نصب این حروف مقرون به صرفه و مناسب است.

نمونه حروف چلنیوم

حروف برجسته چلنیوم الماسی

در این حروف یکسری اشکال از قبیل ستاره، نگین و… بر روی روقه های پلکسی گلاس توسط دستگاه لیزر ایجاد می کنند و در زیر آن لامپ های SMD قرار می دهند تا جلوه ای زیبا و شکیل تولید شود.

قیمت حروف برجسته

حروف برجسته لبه پانچی

برخلاف حروف الماسی بوده زیرا در حروف لبه پانچی سطح حروف صاف بوده اما کناره های حروف دارای اشکال مختلفی می باشد تا نور از اطراف حروف نمایان شود.

ساخت حروف

حروف برجسته کریستالی

در ساخت این حروف از پلکسی گلاس شیشه ای و دانه های کریستالی استفاده می شود، به این صورت که در انتهای ساخت بر روی سطح حروف اکلیل یا کریستال های بسیار ریز پاشیده می شود.

آیا می خواهید با یک علامت سفارشی مشتری جدید جذب کنید؟ بیایید صحبت کنیم

5/5 - (1 امتیاز)
فهرست

You cannot copy content of this page