حروف برجسته استیل

جزئیات حروف برجسته استیل

جزئیات حروف برجسته استیل

چلنیوم اولین بار در سال 2000 میلادی با نام تجاری آلوراپید ALURAPID که از جنس آلیاژ آلومینیوم بود توسط یک شرکت MCI اسپانیا به بازار عرضه شد. حروف برجسته چلنیوم یکی از پرطرفدارترین تابلوها برای انواع کسب و کار ها بوده زیرا قابلیت اجرا بر روی انواع متریال های مختلف مانند سنگ، چوب، ورق های کامپوزیت و… را داراست. ادغام و ترکیب این حروف و متریال ها سبب زیبایی هرچه تمام در تابلو سردر مغازه می شود و همین امر باعث شده است تا این تابلو بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. چلنیوم دارای انواع مختلفی بوده که نسبت به زمینه فعالیت کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد، در ادامه به کاربردهای این حروف، مزایا و انواع آن اشاره خواهیم کرد.

مزایای حروف برجسته چلنیوم

مقاومت بالا

حروف برجسته چلنیوم به دلیل بکارگیری آلیاژ آلومینیوم در ساخت آن نیز در برابر شرایط مختلف جوی و در چهار فصل سال مقاوم بوده که این امر خیال صاحب کسب و کار را در خصوص آسیب های احتمالی آسوده خواهد کرد. از طرفی مقاومت بالای آن سبب شده تا طول عمر حروف افزایش یابد و تا سال ها نیاز به تعویض نباشد.

شستشوی آسان

شستشوی تابلوهای مغازه یکی از دغدغه های صاحبان کسب و کار است اما در شستشوی حروف برجسته چلنیوم هیچ مشکلی وجود نداشته و می توان با استفاده از آب و مواد شوینده به آسانی حروف را تمیز کرد.

عایق کامل

به هنگام ساخت حروف در لبه های آن از نوارهای اسفنجی گردگیر استفاده می کنند زیرا این نوار از نفود آب و گرد و خاک به درون حروف جلوگیری کرده و عایق کامل و مقاومی می باشد.

جذابیت و تنوع رنگ

یکی از ویژگی های حروف برجسته چلنیوم رنگ های متنوع بکار رفته درون آنها بوده که در روز و شب و حتی فاصله دور از جذابیت خاصی برخورد هستند و نیاز تمام سلیقه ها را برآورده می سازد، البته توجه داشته باشید که در حروف برجسته نقره ای و طلایی چلنیوم آنها رنگی نبوده و آیینه ای و براق هستند.

کیفیت بالا

حروف های برجسته ای که از ابعاد بزرگ تری برخورداراند به دلیل ضخامت بیشتر لبه که در ساخت استفاده می شود دارای مقاومت بالاتری نسبت به سایر حروف هستند.

مطابق با سلیقه ها

حروف برجسته چلنیوم دارای اندازه ها و ابعاد مختلفی است که هر کسب و کاری می تواند نسبت به بستری که برای تابلو و برند خود آماده کرده است سفارش دهد تا مناسب ترین حروف تولید و نصب شود.

انواع حروف برجسته چلنیوم

امروزه در بسیاری از تابلوهای سردر مغازه از حروف برجسته چلنیوم استفاده می شود اما به دلیل تنوع مدلها و شکل های متنوعی که بکار برده می شود تشخیص آنها برای افراد معمولی کمی دشوار می باشد. از طرفی با پیشرفت تکنولوژی، تابلوسازان با ادغام سلیقه و خلاقیت های خود با ترفندهای تابلوسازی توانسته اند حروف های متنوع و جذابی را به ساخت و نصب برسانند که این امر باعث استقبال صاحبان کسب و کارها شده است. در ادامه پرطرفدارترین و کاربردی ترین حروف برجسته چلنیوم را به شما معرفی خواهیم کرد.

ساخت تابلو رستوران

حروف برجسته چلنیوم فول کالر ( Full Color )

این حروف همانند حروف چند رنگ می باشند با تفاوت اینکه قابلیت نمایش 16 رنگ را دارند.

ساخت حروف برجسته برای کافه

حروف برجسته چلنیوم چند رنگ

در این حروف از لامپ های SMD استفاده می شود تا حروف به صورت زمانی یا به هر شکل دیگری تغییر رنگ دهند.

ساخت حروف برجسته

حروف برجسته چلنیوم پلکسی دوبل

در این نوع می توان از دو رنگ مختلف پکسی گلاس استفاده کرد که موجب جذابیت بیشتر خواهد شد.

ساخت حروف برجسته

حروف برجسته چلنیوم ساده

در این نوع از حروف از پلکسی گلاس، لبه چلنیوم، ورق های PVC و لامپ های LED استفاده می شود، همچنین هزینه و ساخت و نصب این حروف مقرون به صرفه و مناسب است.

نمونه حروف چلنیوم

حروف برجسته چلنیوم الماسی

در این حروف یکسری اشکال از قبیل ستاره، نگین و… بر روی روقه های پلکسی گلاس توسط دستگاه لیزر ایجاد می کنند و در زیر آن لامپ های SMD قرار می دهند تا جلوه ای زیبا و شکیل تولید شود.

قیمت حروف برجسته

حروف برجسته لبه پانچی

برخلاف حروف الماسی بوده زیرا در حروف لبه پانچی سطح حروف صاف بوده اما کناره های حروف دارای اشکال مختلفی می باشد تا نور از اطراف حروف نمایان شود.

ساخت حروف

حروف برجسته کریستالی

در ساخت این حروف از پلکسی گلاس شیشه ای و دانه های کریستالی استفاده می شود، به این صورت که در انتهای ساخت بر روی سطح حروف اکلیل یا کریستال های بسیار ریز پاشیده می شود.

آیا می خواهید با یک علامت سفارشی مشتری جدید جذب کنید؟ بیایید صحبت کنیم

امتیاز شما page
فهرست

You cannot copy content of this page