حروف برجسته دوبل و ترکیبی

جزئیات طراحی حروف برجسته دوبل و ترکیبی

جزئیات طراحی حروف برجسته دوبل و ترکیبی

با پیشرفت تکنولوژی و صنعت تابلوسازی،  ایده ها و خلاقیت های بسیاری سبب ساخت و طراحی حروف و تابلوهای مجذوب کننده و جذاب شد که آن را می توان انقلابی در تبلیغات دانست که حروف برجسته دوبل و ترکیبی هم در این باره بی تاثیر نیستند. در برخی از کسب و کارها نیاز به طراحی و ساخت برند خاص و منحصر به فردی می باشد که با هیچ کدام از مدل های مختلف حروف نمی شود آن را طراحی کرد، در این مواقع باید برخی از حروف را که شامل: چلنیوم، پلاستیک، استیل و… هستند را ترکیب و ادغام کرد تا طرح اصلی بوجود آید. به این نوع حروف که از ترکیب چند نوع حروف دیگر تشکیل می شد، حروف برجسته دوبل و ترکیبی می گویند.

مزایای حروف برجسته دوبل و ترکیبی

تنوع طرح

با استفاده از این حروف شما می توانید هر نوع طرح گرافیکی و حتی اسم برند با هر طرحی که مد نظرتان است را به آسانی انتخاب و سفارش دهید تا با بهترین کیفیت به ساخت برسد.

جذابیت و زیبایی

یکی از ویژگی های حروف و تابلوهایی که از جذابیت خاصی برخوردارند نورپردازی و نمای آنها است. در حروف دوبل و ترکیبی می توان به شکل های مختلف از لامپ ها برای نورپردازی استفاده کرد.

تنوع رنگ

رنگ حروف و تابلوی شما در دید مشتریان و مخاطبان تاثیر بسزایی دارد که اگر در انتخاب رنگ های خود دقت داشته باشید در حروف برجسته دوبل و ترکیبی می توانید حروفی جذاب و منحصر به فردی داشته باشید.

کیفیت بالا

از آنجا که هر کدام از حروف مختلف از جمله چلنیوم، استیل، پلاستیک و… دارای ویژگی های متفاوتی هستند با انتخاب و ترکیب درست آنها می توان حروفی با کیفیت و مقاوم را ساخت.

انواع حروف برجسته دوبل و ترکیبی

امروزه در بسیاری از تابلوهای سردر مغازه از حروف برجسته دوبل و ترکیبی استفاده می شود اما به دلیل تنوع مدلها و شکل های متنوعی که بکار برده می شود تشخیص آنها برای افراد معمولی کمی دشوار می باشد. از طرفی با پیشرفت تکنولوژی، تابلوسازان با ادغام سلیقه و خلاقیت های خود با ترفندهای تابلوسازی توانسته اند حروف های متنوع و جذابی را به ساخت و نصب برسانند که این امر باعث استقبال صاحبان کسب و کارها شده است. در ادامه پرطرفدارترین و کاربردی ترین حروف برجسته دوبل و ترکیبی را به شما معرفی خواهیم کرد.

آیا می خواهید با یک علامت سفارشی مشتری جدید جذب کنید؟ بیایید صحبت کنیم

امتیاز شما page
فهرست

You cannot copy content of this page