حروف برجسته لبه سوئدی

جزئیات طراحی حروف برجسته لبه سوئدی

جزئیات طراحی حروف برجسته لبه سوئدی

از گذشته تاکنون صنعت تابلوسازی متحمل تغییرات و دگرگونی های فراوانی شده است که یکی از این تغییرات نیز حروف برجسته لبه سوئدی می باشد. این حروف که شکلی مدرن از حروف برجسته به شمار می آیند، شباهت بسیاری با حروف چلنیوم دارند اما روش ساخت این دو با هم کمی متفاوت است. حروف لبه سوئدی همانند چلنیوم از پلاکسی گلاس بکارگیری می شود اما متریال های استفاده شده با یکدیگر متفاوت هستند. روش ساخت به این صورت بوده که طراحی اولیه در نرم افزار انجام شده و مطابق آن برش حروف صورت می پذیرد، سپس توسط تابلوسازان و دستگاه ها خم های حروف انجام می شود. در مرحله بعد لبه ها توسط آهنربای مخصوص بر روی پلکسی گلاس فیکس شده و با استفاده از چسب مخصوصی آن را می چسبانند.

مزایای حروف برجسته لبه سوئدی

کیفیت بالا

شرکت رنگین رسانه در تلاش است تا کلیه سفارشات خود را با بهترین متریال ها تولید کند که این امر سبب رضایت مشتری و همچنین دوام بالای محصول می شود.

کم مصرف

در حروف لبه سوئدی برای نورپردازی داخلی حروف از لامپ SMD استفاده می شود که از مصرف برق کمتری نسبت به سایر لامپ برخوردار است.

جذابیت و زیبایی

لبه آلومینیومی بکار رفته به دلیل روش ساختی که دارد دقیقا مماس بر پلاکسی گلاس است که زیبایی و جذابیت بیشتری نسبت به حروف برجسته چلنیوم دارد.

با دوام

استفاده از متریال های با کیفیت و همچنین لامپ های استاندارد موجب افزایش طول عمر و دوام هر چه بیشتر حروف برجسته لبه سوئدی شود و آسیب پذیری تابلو کاهش پیدا کند.

تنوع رنگ

این حروف از تنوع رنگ و ابعاد بالایی برخوردار بوده که این اجازه را به صاحبان کسب و کار می دهد تا از رنگ سازمانی خود و یا هر رنگ دیگری برای ساخت حروف استفاده کنند.

انواع حروف برجسته لبه سوئدی

امروزه در بسیاری از تابلوهای سردر مغازه از حروف برجسته لبه سوئدی استفاده می شود اما به دلیل تنوع مدلها و شکل های متنوعی که بکار برده می شود تشخیص آنها برای افراد معمولی کمی دشوار می باشد. از طرفی با پیشرفت تکنولوژی، تابلوسازان با ادغام سلیقه و خلاقیت های خود با ترفندهای تابلو سازی توانسته اند حروف های متنوع و جذابی را به ساخت و نصب برسانند که این امر باعث استقبال صاحبان کسب و کارها شده است. در ادامه پرطرفدارترین و کاربردی ترین حروف برجسته لبه سوئدی را به شمار معرفی خواهیم کرد.

آیا می خواهید با یک علامت سفارشی مشتری جدید جذب کنید؟ بیایید صحبت کنیم

امتیاز شما page
فهرست

You cannot copy content of this page